بورس خرید حوله استخری ارزان کجاست؟

خرید عمده جدیدترین طرح حوله استخری از کارخانه

خرید عمده جدیدترین طرح حوله استخری از کارخانه


بورس خرید حوله استخری ارزان کجاست؟ برای جواب به این سوال با ما باشید تا بهترین نمانیدگی های فروش حوله استخری ارزان را به شما معرفی کنیم.
جهت خرید حوله استخری با ما تماس بگیرید.

ثبت سفارش تولید حوله بیمارستانی در حوله هما امکان پذیر شد!!

بورس خرید حوله استخری ارزان کجاست؟
بورس خرید حوله استخری ارزان کجاست؟

حوله استخری ارزان

حوله استخری نام یاشنا برای همه افراداست  و حوله جزو یکی از وسایل شخصی و مورد نیاز هر فرد محسوب می شود .

حوله استخری یکی از انواع حوله ها در اندازه و سایزهای مختلفی طراحی می شود و کارایی زیادی دارد.اندازه های بزرگ ان برای کنار استخر و یا کنار دریا بسیار مناسب  است و این ویزگی ح.له سبب شده که حوله به طور کامل و تمام قد و به میزان کافی تمام بدن را بپوشاند.

سفارش حوله های تبلیغاتی با بهترین کیفیت دارای ضمانت بی قید و شرط را فقط در حوله هما قابل ثبت می باشد.

ابعاد و سایز حوله های استخری

حوله های استخری در ابعاد و اندازه های استادندارد و مختلفی تولید می شود  این حوله ها به گونه ای طراحی شده اند که می تواند تمام قدر را پوشش دهد و تمام بدن را خشک و اب گیری کند .

تولید کنندگان حوله ابعاد حوله های استخری را بر اساس قد و عرض یمک مرد نظر می گیرند به این صورت که   (طول یا ارتفاع حوله برابر قد یک فرد (مرد)

و پهنای ان بر اساس عرض شانه فرد )طراحی شده اند.

بیشتر افراد به دنبال سایز بزرگ حوله های استخری هستند زیرا پس از استفاده کردن به عنوان زیر انداز جهت دراز کشیدن و یا انجام ماساز و…… میتوان استفاده کرد .

حوله های استخری در ابعاد( 130* 70)( 140  *70 )و( 130*80 )  و (140   *80 ) تولید می شوند.

بورس خرید حوله استخری ارزان کجاست؟
بورس خرید حوله استخری ارزان کجاست؟

بزرگ ترین تولید کنندگان حوله استخری چه کسانی  هستند؟

بزرگ ترین و خوش نام ترین  تولید کنند گان حوله استخری  که از محبوبیت بالایی در بین خریداران و مردم بر خوردارند و دارای چن سال سابقه در تولید حوله هستند می توان به حوله برق لامع، حوله پارادایس،حوله نر، حوله گلبافت، حوله ماندگار، حوله اذرریس،حوله پود ایران، ایران حوله،حوله ماهور و….. اشاره کرد.

یکی از دلایلی که سبب شده این تولید کنندگان در میان رقبا از جایگاه والاتری برخوردار باشند این است که  این تولید کنندگانبه کیفیت و تولید و عرضه حوله های استخری بسیار دقت می کنند و اولویت ان ها رضایت مشتری از کیفیت محصول  است هم چنین تنوع در رنگ و طرح در حوله های تولید شده این تولیدکنندگان بسیار زیاد است و این سبب شده که برای همگان شناخته شود.

نحوه مراقبت و  نگهداری از حوله استخری

نحوه مراقبت و  نگهداری از حوله های  استخری اگر به صورت صیحیح و اصولی صورت بگیرد حوله ظاهر و کیفیت اولیه خود را کاملا حفظ می کند و و می توان به مدت زیادی از ان استفاده کرد

اولین نکته ای که در هنگام شست وشوی حوله باید رعایت کرد  استفاده از اب با دمای مناسب است زیا اب داغ به الیاف حوله اسیب می رساند و ظاهر حوله پس از شستن تغیر می کندو ظاهر اولیه خود را از دست می دهد سعی کنید در هنگام شست وشوی حوله ها ان را به صورت جداگانه از سایر لباس ها بشویید.

بورس خرید حوله استخری ارزان کجاست؟
بورس خرید حوله استخری ارزان کجاست؟

پس از خرید حوله های استخری قبل از استفاده ان بهتر است ان را بشویید

امکان دارد سیلیکون های بسته بندی حوله بر روی ان باقی مانده باشد  و این ممکن است قدرت جذب و ابگیری حوله را کاهش دهدزمانی که حوله های خریداری شده را برای اولین بار می شویید پس از خارج کردن از ماشین لباسشویی بهتر است ان را خوب تکان دهید این کار سبب می شود که  حله الیاف حوله به یکدیگر نچسبد

نکته ی دیگری که باید به ان توجه کرد این است که از خشک شدن حوله ها اطمینان حاصل کنید زیرا حوله های خیس و نم دار محل مناسبی برای شذ قارچ و باکتری است و ممکن است سبب بیماری های پوستی شود

و قرار دادن حوله ها برایی زمان طولانی در خشکن سبب میشود که الیاف حوله در شرایط گرم  اسیب ببسند و ظاهر حوله تغییر کند

از موادهای شوینده شیمیایی قوی برای شست وشوی حوله های استخری پرهیز  کنید زیرا مواد شیمیایی موجود در سفید کننده ها و نرم کننده ها می توانند در مدت زمان کوتاهی به الیاف حوله آسیب برسانند و باعث کاهش کیفیت، قدرت جذب و کاهش طول عمر حوله شوند.

از محصولات سفید کننده ای هم که دارای کلر هستند باید اجتناب کنید چون الیاف پنبه را تضعیف کرده و در سطح حوله سوراخ ایجاد می کنند. اگر از سفید کننده ها استفاده می کنید، سفید کننده ای را انتخاب کنید که پایه اصلی آن از اکسیژن باشد تا صرفا حوله را بدون صدمه ای تمیز کند.

خریداران عمده حوله استخری ارزان چه کسانی هستند؟

خریداران عمده حوله استخری بیشترنمایندگی های فروش ،صاحبان مراکز تفریحی صاحبان هتل های شیک ،باشگاه های ورزشی خصوصی و مدرن و…هستند.

این مراکز حوله های استخری با برند معروف و با کیفیت را خریداری می کنند تا رضایت مشتریان را جلب کرده و هم اینکه بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کنند .

خریداران عمده حوله استخری می توانند حوله های با کیفیت را با ارزان ترین قیمت به صورت مستقیم و بدون واسطه و از نمایندگی های معتبر فروش حوله استخری تهیه کنند رضایت مشتریان یکی از اولویت های اصلی تولیدکنندگان حوله است.

بورس خرید حوله استخری ارزان کجاست؟

برای تهیه حوله های استخری ارزان علاوه بر اینکه می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ها و نمایندگی های فروش حوله مراجعه کنید و از نزدیک انواع حوله ها را مشاهده کنید و  لطافت ان ها را لمس کنید  دست باز تری دارید برای اینکه حوله مناسب خود را انتخاب کنید اما خریدارانی که در شهرهای دورتری قرار دارند و زمان ان را ندارند که به صورت حضوری مراجعه کنند می توانند از طریق وب سایت اقدام به خرید کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.