بازار خرید و فروش حوله استخری با قیمت ارزان

خرید عمده جدیدترین طرح حوله استخری از کارخانه

خرید عمده جدیدترین طرح حوله استخری از کارخانه


بازار خرید و فروش حوله استخری با قیمت ارزان با ارائه متنوع ترین طرح و رنگ ها به یکی از بازار های محبوب خرید و فروش حوله تبدیل شده است.
حوله های استخری به دلیل این که برای استفاده پس از حمام بسیار راحت هستند.
بسیار محبوب است و در میان دانشجویان کم درامد به دلیل قیمت مناسبی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است.

سفارش مناسب ترین حوله تن پوش هتلی در ان سایت پذیرا هستیم.

بازار خرید و فروش حوله استخری با قیمت ارزان
بازار خرید و فروش حوله استخری با قیمت ارزان

حوله استخری با قیمت ارزان

در محیط های عمومی از جمله باشگاه هاس ورزشی  استخر ها مراکز تفریحی و گردشگری و… بعد از حمام کردن و دوش گرفتن  استفاده از حوله های شخصی از اهمیت بالایی بر خوردار است حوله های استخری به دلیل ابعاد مناسبی که دارند و وزن مناسب به راحتی می توان ان را در چمدان و یا ساک های مسافرتی قرار داد و به راحتی به حوله شخصی خود در هر زماو و مکانی می توانید به راحتی دسترسی داشته باشید.

تولید کنندگان حوله استخری در بافت حوله ای استخری از الیاف های با کیفیتی از جمله پنبه بامبو پپشم و… استفاده می کنند این الیاف هرکدام ویزگی و کار برد های خاص خود را داراست و از لطافت و نرمی ویژه ای برخوردار هستند  و پس از تماس و برخورد با پوست بدن و صورت باعث ایجاد حساسیت و زبری نمی شود.

حوله های استخری که از پنبه تولید شده اند به دلیل اینکه از الیاف طبیعی دارند در مقایسه با الیاف مصنوعی از قدرت حذب اب بالایی بر خوردار هستند علاوه بر جذب بالایی که دارند این حوله ها پس از خیس شدن با سرعت زیادی خشک می شوند بنابراین در  این حوله ها در مقایسه با حوله هایی که بافت ان هااز الیاف مصنوعی است  امکان رشد باکتری و قارچ بسیار کم است.

تولیدکنندگان حوله استخری حوله ها را در بسته بندی های شیک و لوکس عرضه می کنند.

افرادی که برای بعد از دوش گرفتن، باشگاه، استخر یا هنگام مسافرت دنبال حوله‌ای نرم و لطیف و بسیار زیبا هستند  حوله استخری یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

بازار خرید و فروش حوله استخری با قیمت ارزان
بازار خرید و فروش حوله استخری با قیمت ارزان

نحوه تشخیص کیفیت حوله استخری

کیفیت حوله های استخری بستگی به این دارد که تولید کنندگان حوله از چه نوع الیافی برای تولید حوله استخری استفاده کنند.
الیاف های به کار رفته در حوله های استخری می توانند در کیفیت حوله ها تاثیر به سزایی دارد.
پس هنگام خرید به از فروشندگان درباره الیاف به کار رفته در حوله ها سوال کنید تا کاملا شما را راهنمایی کنند و اطلاعات مناسبی در این زمینه به دست اورید .

به  طور مثال حوله های تولید شده از الیاف پنبه حوله هایی مرغوب و با کیفیت هستند از لطافت و نرمی خاصی برخوردارند و محبوبیت ویژه ای  را در بین مردم دارد .

این نوع حوله ها برای کسانی که پوست ان ها حساس است بسیار مناسب بوده و ضد الرژی می باشد.

بازار خرید و فروش حوله استخری با قیمت ارزان
بازار خرید و فروش حوله استخری با قیمت ارزان

ابعاد حوله های استخری

حوله های استخری در سایز های متنوعی تولید می شوند اما سایز استانداد ان (130  در 70  ) و (140 در 70  )و (130 در 80)و ( 140 در 80) است .

حوله های استخری باید به گونه باشند که تقریبا تمام قد را بپوشاند و رطوبت بدن را کامل بگیرند.
و تولید کنندگان حوله بیشتر سایز های حوله را یعنی طول و ارتفاع حوله را برحسب قد یک مرد  و عرض ان را بر اساس عرض شانه یک مرد حساب می کنند.

فروش انواع پارچه حوله بیمارستان از کارخانه با نزولی ترین قیمت توسط حوله هما آغاز شد.

دلایل محبوبیت حوله های استخری ارزان

تنوع در رنگ و طرح و قیمت مناسب ان در مقابسه با کیفیت خوبی که دارند یکی دیگر از دلایلی است که در میان سایر حوله ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.
حوله هاس استخری به دلیل ابعاد کمتری که درامد در مقایسه با حوله های تن پوش و زراحی و دوخت ساده تر قیمت مناسب تری دارند.

شستشوی ان و پاک کردن لکه از روی ان نسبت به حوله های تن پوش بسیار راحت تر است زیرا دوخت ان به گونه ای است که هر قسمت ان به راحتی در دست قرار میگیرد و به راحتی می توان لکه را از روی ان پاک کرد.

خشک کردن و اتو کشی حوله های استخری به دلسل تک لایه بودن ان و سطح فلت ان بسیار اسان تر از حوله های پالتویی می باشد.

ابعاد و وزن مناسب حوله های استخری سبب شده که ران را به راحتی تا کرد و در کیف و ساک های باشگاهی قرار داد و به راحتی به باشگاه و  مسافرت برد.

حوله های استخری بسیار مناسب افرادی است که  تحمل وزن سنگین و گرمای حوله های پالتویی را پس از دوش گرفتن ندارند  زیرا این حوله ها بسیار سبک و مناسب است .

حوله استخری مناسب افرادی است که قد بلندی دارند و یا چاق هستند و حوله های پالتویی با سایز مناسب خود را پیدا نمی کنند این حوله ها به راحتی سایز کم و زیاد می کند و می تواند تقریبا تمام قد را پوشش دهد و ان را خشک کند

از انجایی که حوله های استخری قیمت ارزانی دارند و مناسب هستند  می توان به راحتی هر چندمدت یک بار ان ها را تعویض کرد.

برای مهمانان خود، همیشه چند دست حوله‌ی حمامی تمیز و تازه کنار بگذارید، اگر که آن‌ها حوله‌های خود را فراموش کرده باشند، این هدیه کمک بزرگی به آن‌ها می‌کند.

نحوه خرید و سفارش حوله های استخری ارزان

حوله های استخری ارزان را می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت انلاین خریداری و تهیه کنید در فروش انلاین حوله های استخری خریداران از قدرت خرید بیشتری برخوردار هستند و به راحتی می توانند حوله را از نظر قیمت و کیفیت با سایر برند ها و فروشگاه ها مقایسه کنند بدون اینکه وقت و هزینه انها تلف شود.

.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.