پخش عمده حوله تن پوش از کارخانه با مناسبترین قیمت

سفارش تولید حوله تن پوش با آبگیری بالا زیر قیمت کارخانه

سفارش تولید حوله تن پوش با آبگیری بالا زیر قیمت کارخانه


پخش عمده حوله تن پوش از کارخانه بامناسبترین قیمت و بهترین کیفیت را تنها از نمایندگی های معتبر حوله بخواهید.
جهت خرید مستقیم حوله تن پوش از کارخانه با ما تماس بگیرید.

پخش عمده حوله تن پوش از کارخانه بامناسبترین قیمت
پخش عمده حوله تن پوش از کارخانه با مناسبترین قیمت

بورس شیک ترین حوله تن پوش از کارخانه

با انتخاب  جدیدترین و شیک ترین حوله  تن پوش از کارخانه با مناسب ترین قیمت می توان لطافت و ریبایی در حوله ها کاملا حس کرذ.با استفاده کردن وپوشیدن  حوله های تن پوش راحتی و زیبایی را تجربه کنید و از تنوع رنگ و طرح حوله های تن پوش لذت ببرید .

امروزه از حوله های تن پوش علاوه بر استفاده در حمام می توان در باشگاه ها استخر ها کنار دریا و…… نیز استفاده کرد حوله های تن پوش امروزه جزو یکی از وسایل شخصی و موردنیاز هر فرد محسوب می شود .

حوله های پالتویی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای هدیه در روز مادر روز زن سالگرد ازدواج و….. باشد حوله های تن پوش هم به صورت ست عروس و داماد نیز تولید می شوند.

پخش عمده حوله تن پوش از کارخانه بامناسبترین قیمت
پخش عمده حوله تن پوش از کارخانه بامناسبترین قیمت

سایز و ابعاد حوله های تن پوش

حوله های تن پوش در اندازه وسایز های مختلفی تولید ودر بازار عرضه می شوند . اندازه ی استاندارد حوله های استخری بر اساس قد و عرض شانه یک مرد در نظر می گیرند به این صورت که (طول یا ارتفاع حوله برابر قد یک فرد (مرد)

و پهنای ان بر اساس عرض شانه فرد )طراحی می شود.

حوله های تن پوش تمام قد:

این حوله های پالتویی معمولا تا مچ پا می رسند و بدن را کاملا می پوشانند و تمام بدن را ابگیری می کند این حوله ها بسیار مناسب مناطق سردسیر است .

حوله های تن پوش تا زانو:

اندازه این حوله ها تا زانو می باشد و نسبت به حوله های تن پوش تمام قد از وزن کمتری برخوردار است و بسیار مناسب برای استفاده در ساحل و فصول گرم سال  می باشد.

پخش عمده حوله تن پوش از کارخانه بامناسبترین قیمت
پخش عمده حوله تن پوش از کارخانه بامناسبترین قیمت

حوله های تن پوش چگونه تولید و عرضه می شوند؟

حوله های تن پوش همانند سایر حوله طی چند مرحله از تولید به مصرف می رسد از ابتدایی ترین مراحل تولید حوله می توان به بافت ،رنگ رزی ،برش ،دوخت، بسته بندی، اماده عرضه نام برد.

برای تولید حوله ابتدا تولید کنندگان  الیاف و نخ های مورد نظر برای تولید حوله را که می تواند پنبه ، بامبو، پلی اتسر و… باشد را با استفاده از دستگاه هاو تکنولوژی های پیشرفته و فناوری های بروز می بافند سپس بسته به نوع سبکی که حوله بافته شده ان را رنگ می کنند که این مرحله رنگرزی نام دارد.

پس از مرحله بافت و رنگرزی  بافندگان و تولید کنندگان حوله های بافت شده را برش می زنند و سپس ان را دور دوز می کنند تا حوله در طی استفاده های مداوم و شست و شو های مکرر از هم باز نشود البته این مرحله باید به صورت دقیق و حرفه ای انجام شود .

پس از مرحله برش  تولید کنندگان بر اساس سایز های متنفاوت حوله ها را می دوزند .در مرحله پایانی پس از دوختن ، حوله های اماده شده را بسته بندی می کنند تا حوله از هر اسیب و الودگی در امان بماند البته بسته بندی ها طبق سفارش مشتری ها می تواند به شکل های مختلفی انجام شود  و سیپس حوله های بسته بندی شده را به باز عرضه می کنند.

نخ مرغوب برای تولید حوله

اگر به دنبال حوله هایی با کیفیت و مرغوب هستنید که ماندگاری طولانی داشته باشند باید له نوع نخ بکار رفته در تولید حوله ها بسیار توجه کرد زیرا استفاده از نخ و الیاف های با کیفیت موجب می شود که حوله در طول مدت استفاده بدون پرزدهی و بدون ایجاد دانه ها در سطح حوله باقی مانده و کیفیت روز اول خود را حفظ کند هم چنین حوله هایی که از نخ شانه شده و با تنکنولوژی رینگ تولید شده باشد از ماندگاری طولانی برخوردار هستند.

حوله های تن پوش باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشند؟

 از ویژگی های بارزی که هر حوله ای باید داشته باشد این است که قدرت جذب و ابگیری بالایی داشته باشد هم چنین  چون حوله  در بازه ی زمانی کوتاهی مورد استفاده قرار می گیرد و باید ثبات رنگ داشته باشد یعنی تغییر رنگ ندهند و قابلیت پرز دهی نداشته باشند

ویژگی دیگری که موردتوجه هر خریداری است نرمی و لطافت حوله می باشد. البته لطافت حوله بستگی به این دارد که از چه الیافی در تولید ان استفاده کرده اند .

سفارش تولید حوله دستی با طرح های جدید و رنگ های متنوع در حوله هما قابل ثبت است.

آیا حوله های تن پوش برای صادرات مناسب هستند؟

از ان جایی که حوله های تن پوش امروزه در همه جای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و رضایت خریداران را به دنبال دارد و از طرفداران زیادی برخوردار است اگر لز نظر کیفیت و در حد استاندارد و زیر نظر وزازت بهداشت باشد برای صادران مناسب هستند کاربران و خریداران همواره به دنبال حوله هایی هستند که ابگیری و جذب بالایی داشته باشد و تنوع رنگ و طرح در ان بسیار بالا اشد تا نیاز تمامی سلیقه ها را برطرف کند .

سفارش تولید انواع حوله استخری سایز بزرگ با طرح های گوناگون را به ما بسپارید.

نحوه خرید انواع حوله تن پوش به صورت عمده از کارخانه با مناسبترین قیمت

برای خرید  انوع حوله های تن پوش به صورت عمده و خرده با متنوع ترین طرح و رنگ ها هم می توانید به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری نسبت یه خرید  اقدام کنید.

امروزه خرید انلاین و غیر حضوری  به یکی از روش های رایج و پرطرفدار در بین مردم  تبدیل شده است زیرا تنها با صرف چند کلیک  و بدون صرف زمان و هزینه برای خرید حضوری می توانند به راحتی خرید خود را انجام هند

برای خرید حوله های تن پوش به صورت عمده از کارخانه  می توانید با مراجعه به سایت مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده  و به صورت مستقیم از کارخانه  ، سفارش دهید و در زمان ممکن به دست شما برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.