مرکز فروش انواع پارچه حوله ای مرغوب در تهران


پارچه از کنار هم قرار گرفتن نخ ها به عنوان تار وپود پارچه، تولید می شود.جنس پارچه با توجه به جنس نخ هایی که در بافت پارچه به کارگرفته می شود تعیین می شود. امروزه انواع پارچه در جنس های نخی، ابریشمی، پشمی و حوله ای و… در بازار موجود است.

برای خرید انواع پارچه مخصوصا نوع حوله تن پوش آن را می توان به مرکز فروش انواع پارچه حوله ای در تهران و همچنین سایر فروشگاه ها در سایر شهر ها مراجعه کرد.

مرکز فروش انواع پارچه حوله ای مرغوب در تهران

لیست قیمت پارچه حوله ای با کیفیت

لیست قیمت پارچه حوله ای با کیفیت

با توجه به آثار باقی مانده از گذشتان و کشف آنها توسط پژوهشگران می توان گفت، ایرانی ها جز اولین افراد بودند که به تولید پارچه روی آورده بودند. با توجه به آثار به دست آمده از گذشته ها مشخص است که ایرانی ها از زمان غار نشینی از پشم حیواناتی که برای امرار معاش نگهداری  می کردند، از جمله پشم گوسفند و بز برای بافت پارچه حوله برای مصارف معمول خود استفاده می کردند.

در ایران دوره هخامنشیان، دروه ای است که می توان از آن به عنوان دوره اولیه شکوفایی، در زمینه تولید پارچه نام برد چرا که در این دوره پارچه هایی زیبایی از جنس ابریشم و پشم و… بافته می شد به طوریکه شاهان آن دوره به داشتن لباس های  فاخری که از پارچه های بافته شده دوخته می شد شهرت پیدا کرده بودند. بعد از دوره هخامنشیان، دور ه ساسانیان هم جز در خشان ترین دوره ها در تولید پارچه بوده است. بعد از دوره های هخامنشیان و ساسانیان بنا به نوشته های ناریخ نگاران می توان گفت که دوره صفویان دوره اوج شکوفایی هنر در ایران است، در این دوره هنر پارچه بافی هم با توجه به حمایت هایی که شاهان صفوی از هنرمندان می کردند، پیشرفت چشم گیری داشت .

مرکز پخش پارچه حوله ای کیلویی در تهران

مرکز پخش پارچه حوله ای کیلویی در تهران

پارچه ها باتوجه به جنس موادی که در تولید آنها به کار گرفته می شود دارای انواع مختلفی هستند که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم .

۱٫ لی: یکی از انواع جنس پارچه هایی که در بازار موجود است و طرفداران بسیاری هم دارد پارچه لی می باشد. این پارچه از استحکام بسیار بالایی برخودار می باشد به طوریکه گفته می شود این پارچه اولین بار با توجه به استحکامش در تولید لباس کار کارگران در کارخانه ها به کار گرفته شد، ولی بعدا مورد استقبال دیگر افراد هم قرار گرفت. امروزه این نوع از پارچه در تولید شلوار، مانتو و… به کار گرفته می شود. این پارچه در انواع کشی، بدون کش، ضخیم و کاغذی در بازار موجود است.

۲٫نخی : جنس الیاف به کار گرفته شده در بافت پارچه های نخی، پنبه است. این نوع از پارچه به علت اینکه بسیار نرم هستن و ایجاد حساسیت نمی کنند در تولید انواع لباس های بچه گانه به کار گرفته می شوند، البته برای برزگسالان، مخصوصا برای لباس های خانگی هنوز هم پارچه های نخی بسیار مورد استقبال هستند، چرا که علاوه بر نرم بودن به راحتی عرق بدن را هم جذب می کنند بنابراین مانع ایجاد مشکلات پوستی می شوند، همچنین به علت اینکه نوع بافت آنها به گونه ای است که هوا قادر است به راحتی در جریان باشد، برای استفاده در تابستان به منظور خنک نگه داشتن بسیار مفید است.

۳٫ابریشم : پارچه هایی ابریشمی پارچه هایی بسیار نرم و لطیف هستند که برای تولید آنها از پیله های کرم ابریشم که به منظور تولید نخ ابریشم نگه داری می شوند، استفاده می شود. ابریشم از گذشته مورد توجه بسیاری از افراد بوده و در گذشته جز کالاهای با ارزش تجاری بسیار بالا محسوب می شده است. امروزه هم این نوع از پارچه ها در تهیه مانتو های گران قیمت همچنین در تهیه کت و شلوار ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

۴٫ مخمل : این پارچه به دلیل این که فرآیند تولید آن به نسبت سایر انواع پارچه ها دشوار است، جز پارچه های گران قیمت محسوب می شود. در تهیه این پارچه از الیاف ابریشم، کتان و پشم استفاده می شود. پارچه های مخمل در تولید انواع لباس، در تولید پرده و… مورد استفاده قرار می گیرد.

۵٫پشم : برای تولید پارچه های پشمی از پشم حیواناتی همچون گوسفند، بز و خرگوش و.. استفاده می کنند. پارچه های پشمی به علت کلفت بودن بیشتر در تولید لباس ها ی زمستانی به کار گرفته می شود.

لمه: لمه جز پارچه هایی است که خانم ها از آن برای دوخت لباسها ی مجلسی استفاده می کنند. در بافت این نوع از پارچه، از نخ های زر دار در رنگ های مختلف استفاده می شود که زیبایی خاصی به پارچه می دهد.

بزرگترین تولیدی پارچه حوله ای نازک در کشور

بزرگترین تولیدی پارچه حوله ای نازک در کشور

نوع دیگری از پارچه ها که مصارف خاص تری دارد، پارچه های حوله ای هستند این پارچه ها در طرح ها و کیفیت های گوناگونی تولید می شوند. جنس این پارچه ها از نخ است و گاهی هر دوی روی پارچه های حوله ای از نخ است و بعضی اوقات با توجه به نحوه استفاده از آن یک رو کاملا نخ و روی دیگر با دیگر جنس ها ی پارچه بافته می شود . این پارچه ها به دلیل اینکه بسیار نرم هستند و قدرت جذب آب بسیار بالایی دارند، در تهیه انواع حوله ها به کارگرفته می شوند . البته در تولید برخی از انواع لباس، مخصوصا لباس های بچه گانه از این نوع از پارچه ها استفاده می شود.

خرید عمده پارچه حوله ای با قیمت مناسب

خرید عمده پارچه حوله ای با قیمت مناسب

امروزه انواع پارچه حوله ای با توجه به کاربردهای مختلف مصرفی آن مانند تولید روتختی حوله ای، حوله استخری، حوله هتلی عروسکی و… تولید می شود. پارچه بافت حوله ای با توجه به کیفیت و مرغوبیت الیاف به کار گرفته شده در آن، قیمت های متفاوتی در بازار دارد.

بازار پارچه حوله ای طرحدار در کرمانشاه

بازار پارچه حوله ای طرحدار در کرمانشاه

قیمت پارچه حوله ای تبریز با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن به نسبت سایر انواع پارچه های حوله ای بیشتر است و می توان گفت پارچه ای حوله ای تبریز یکی از برندهای معتبر در داخل کشورمان، در تولید پارچه های حوله ای است.

فروشگاه آنلاین انواع حوله دستی با بالاترین کیفیت

فروشگاه آنلاین انواع حوله دستی با بالاترین کیفیت

بهترین قیمت پارچه، مخصوصا پارچه حوله ای با توجه به جنس یا در حقیقت کیفیت پارچه ارزیابی می شود. در بین کالاهای تولید شده با پارچه های حوله ای خرید حوله دستی رونق بیشتری دارد، فروش حوله کودک هم به عنوان جزیی از فروش حوله های دستی بازار خوبی در ایران دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.