مرکز خرید حوله تن پوش هتلی

فروش عمده حوله پارادایس در کرج

فروش عمده حوله پارادایس در کرج


یکی از نیاز های مهم و ضروری همه هتل ها حوله است. حوله هتلی مدل های مختلفی دارد. که حوله تن پوش، صورت، استخری، حوله سر و حوله های یکبار مصرف از جمله نمونه های این محصول در بازار هستند. حوله تن پوش هتلی که از رونق خرید بالایی برخوردار است دارای در مدل های زنانه، بچگانه و مردانه و با رنگ های شاد و جذاب از بهترین الیاف طبیعی تولید می شوند. حوله تن پوش هتلی به مانند یک لباس عمل کرده و پس از استحمام به راحتی می توان آن را بر تن کرد و آب بدن را خشک کرد. این حوله ها به دو دسته کلاهدار و بدون کلاه تقسیم بندی می شوند. خرید سفارشی و عمده این نمونه از حوله های هتلی هم اکنون این سایت امکان پذیر می باشد.

مرکز خرید حوله تن پوش هتلی

طریقه شستن حوله تن پوش هتلی

طریقه شستن حوله تن پوش هتلی نحوه شستن حوله حمامی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. چرا که حوله به تمام مکرر با بدن می تواند مناسب ترین محیط برای رشد باکتری ها و میکروب ها باشد از این جهت باید این لوازم را همواره پاکیزه نگهداشت. خصوصا حوله های هتلی که توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند باید کاملا ضدعفونی شده و سپس در اختیار میهمانان بعدی قرار داده شود.

با این حال طریقه شستن حوله تن پوش هتلی چگونه است؟

حوله های هتلی مدل تن پوش باید پس از هربار استفاده توسط اشخاص مختلف توسط هتلداران با مواد ضدعفونی کننده با کیفیت و آب ولرم شسته شوند. پس از شستن حوله ها در صورت آفتابی بودن هوا بهتر است آن را در معرض نور آفتاب قرار داده تا کاملا خشک شود در صورتیکه هوا آفتابی نبود برای خشک کردن حوله های شسته شده می توانید از اتو استفادع نمایید.

تولید انواع حوله هتلی باکیفیت

تولید انواع حوله هتلی باکیفیتتولید حوله هتلی در انواع مدل های متنوع با کیفیت بالا در کشور توسط واحدهای تولیدی متعددی صورت می گیرد. جنس حوله های هتلی معمولا از الیاف طبیعی پنبه، کاغذ، کتان و پشم می باشد. تنوع طرح، رنگ، اندازه و برند از ویژگی های مهم این نمونه از حوله ها می باشد.

خرید حوله هتلی توسط هتلداران به شکل کلی انجام می شود. قیمت این حوله ها با توجه جنس و نوع متفاوت عرضه می شود. اما اگر به دنبال حوله هتلی ارزان قیمت هستید و کیفیت نیز برایتان اهمیت دارد می توانید با شماره هایی که در انتهای همین مطلب قرار داده شده است تماس حاصل کرده و این محصول را با قیمت باور نکردنی و کیفیت عالی از ما خریداری کرده و رایگان درب هتل خود آن را تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.