مراکز فروش حوله بیمارستانی


بیمارستان ها به این علت که محیط هایی پر از میکروب های مختلف هستند ؛باید از نوعی از حوله بیمارستانی مخصوص به خود استفاده کنند .چون حوله های معمولی نیاز مند هزینه زیادی برای شستو شو  و ضد عفونی دارند تا دوباره قابل استفاده شوند،از این جهت حوله های بیمارستانی یک بار مصرف اهمیت پیدا میکنند.

مراکز فروش حوله بیمارستانی

انواع حوله بیمارستانی یکبار مصرف

انواع حوله بیمارستانی یکبار مصرف حوله های یکبار مصرف وابسته به مکانی که فرد می خواهد از آن استفاده کند دارای انواع متفاوتی میباشد.

این انواع در واقع شامل ضخامت آن حوله است که به آن گرماژ هم می گویند. که درباره این حوله ها از بین 40 با کمترین جذب تا 90 با بیشترین جذب متغیر است.

آنچه در بیمارستان ها همواره مورد نظر است درمانست و اینکه هنگامی که یک فرد برای بستری شدن به بیمارستان رجوع کرد هنگام خروج مبتلا به بیماری دیگری نشده باشد

.یکی از مهم ترین فواید حوله یکبار مصرف آنست که این حوله ها بعد از استفاده بیرون انداخته می شود و به شخص دیگری داده نمی شود . در نتیجه هزینه بسیاری که باید بابت شست وشو و ضد عفونی و همچنین احتمال آنکه حوله هنوز حاوی بیماری باشد را ندارد

البته کاملا قابل قبول است که حوله های یکبار مصرف هم هزینه هایی را در بر دارد ولی باید خاطر نشان کرد که این هزینه به مراتب پایین تر از هزینه نگهداری حوله های معمولی می باشد در عین حال ک خیال شما را از بابت رعایت بهداشت به صورت کامل راحت می کند.از آنجایی که صرفه جویی در مصرف آب یکی از دغدغه های امروزه بشر می باشد می توان گفت صرفه جویی در مصرف آب که به علت استفاده از این حوله ها صورت می گیرد یکی از نکات مورد توجه آنست.

سایت فروش حوله بیمارستانی درجه یک

سایت فروش حوله بیمارستانی درجه یکمجموعه ما برای راحتی حال شما مشتریان عزیز این امکان را ایجاد کرده تا شما بتوانید برای خرید انواع حوله بیمارستانی به وبسایت های ما مراجعه کنید . با مراجعه به این وبسایت میتوانید محصولات ما را به راحتی مشاهده کنید .همچنین مشاور فروش مجموعه آماده به ارائه مشاوره درباره محصولات به شما هستند.

آنچه در صورت مقایسه ما با محصولات ما متوجه می شوید آنست که این محصولات کاملا درجه یک هستند و با بهترین قیمت عرضه می شوند.

یکی از مهم ترین مواد اولیه ی ساخت حوله های یکبار مصرف بیمارستانی پارچه های اسپان لس هستند . پارچه های اسپان لس در واقع از مشتقات پتروشیمی و مواد پلیمری است . حوله های یکبار مصرف به غیر از بیمارستان در مکان های دیگری نیز مانند هتل، باشگاه، استخر،سالن های زیبایی و ماساژ استففاده می شود. فروش حوله بیمارستانی توسط وبسایت ما به صورت عمده انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.