مراکز فروش حوله آشپزخانه ارزان قیمت در تهران


حوله یکی از منسوجاتی است که در خانه کاربرد زیادی دارد و از آن در حمام برای خشک کردن و یا در آشپزخانه استفاده می شود. به دلیل استفاده زیادی که از حوله می شود احتمال فرسوده شدن یا کثیفی دارد و به همین دلیل به نگه داری و شست و شو مداوم نیاز دارد. البته عمر حوله تا حدود زیاد به جنس آن و روش های شست و شو و… بستگی دارد. تولید حوله آشپزخانه ارزان قیمت با کیفیت خوب توسط تولید کنندگان ایرانی در داخل کشور تولید می شود. البته منظور از حوله آشپزخانه ، دستمال حوله میکروفایبر میباشد.

مراکز فروش حوله آشپزخانه ارزان قیمت در تهران

فروش حوله آشپزخانه در رنگ های متنوع

فروش حوله آشپزخانه در رنگ های متنوععرضه حوله در فروشگاه های سراسر کشور در طرح ها و رنگ های متنوعی انجام می شود تا بتواند سلیقه افراد گوناگون را تامین کند. طرح و رنگی که برای حوله آشپزخانه استفاده می شود با طرح حوله ظروف و سایر حوله متفاوت است و تنوع قابل توجه ایی در این زمینه دیده می شود.

لیست قیمت انواع حوله آشپزخانه در بازار

لیست قیمت انواع حوله آشپزخانه در بازارقیمت حوله به عوامل گوناگونی بستگی دارد و به همین دلیل قیمت های بسیار متفاوتی در بازار دیده می شود. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت حوله جنس پارچه به کار رفته در آن است که ارتباط مستقیمی هم با طول عمر آن دارد. از عوامل دیگر می توان به اندازه حوله تولیدی و یا برند تولید کننده آن اشاره کرد.

به طور کلی حوله نانو نسبت به حوله آشپزخانه نخی به دلیل عمر بیشتر و کارایی بهتر گران تر است. برای اطلاع از جدید ترین قیمت انواع حوله هم می توان به صورت حضوری به فروشندگان این محصول مراجعه کرد و هم از طریق سایت های اینترنتی از قیمت برند های مختلف آگاه شد.

نحوه صحیح شست و شو حوله آشپزخانه

نحوه صحیح شست و شو حوله آشپزخانهاز آن جا که حوله از جمله وسایل شخصی است نباید در معرض استفاده دیگر افراد قرار گیرد. برای شست و شو هم بهتر است که در دمای بالا و با آب جوش شسته شوند تا میکروب های آن از بین روند. البته دمای بالا ممکن است به بافت آن آسیب برساند اما از لحاط بهداشتی مناسب تر است.

پس از شستن هم بهتر است که آن را در جای مناسب قرار داد تا خشک شود چون حوله مرطوب مکان مناسبی برای رشد میکروب ها است. در ضمن برای نرم شدن بافت آن بهتر است از نرم کننده استفاده نشود چون برخلاف باور عموم اثر معکوس دارد و باعث سفتی آن می شود.

نکات مهم در خرید انواع حوله آشپزخانه

نکات مهم در خرید انواع حوله آشپزخانهیکی از نکات مهم در خرید حوله ریز بافت جنس پارچه آن است که در طول عمر آن هم اثر مستقیم دارد. رنگ از دیگر نکات مهم در خرید حوله است و باید از رنگ هایی استفاده کرد که به محیط آشپزخانه یا جای دیگری که حوله آن جا استفاده می شود بیاید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.