قیمت عمده دستمال حوله آشپزخانه در شیراز

فروش عمده پارچه حوله میکروفایبر

فروش عمده پارچه حوله میکروفایبر


قیمت عمده دستمال حوله آشپزخانه با بهترین کیفیت و تنوع را تنها از نمایندگی های معتبر حوله تهیه کنید.

با خرید انواع حوله از تولیدی حوله هما احساس رضایتمندی را برای خود بسازید.

قیمت عمده دستمال حوله اشپزخانه در شیراز
قیمت عمده دستمال حوله آشپزخانه در شیراز

حوله اشپزخانه چیست؟

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین وسایلی که هم در آشپزخانه و هم به صورت روزمره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد حوله اشپزخانه است.

اغلب حوله های اشپزخانه به این دلیل که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند بسیار معمولی طراحی و در اندازه و سایزهای کوچکی تولید می شوند.

 شاید شما هم تجربه تلخ سوختگی در اثر استفاده از دستگیره های پلاستیکی را داشته باشید اما حوله های اشپزخانه به دلیل اینکه از جنس مناسب و مرغوبی  تولید می شوند از بروز حوادثی که ممکن است در حین اشپزی اتفاق بیفتد جلوگیری می کند.

جنس دستمال حوله آشپزخانه

تولید کنندگان  دستمال حوله اشپزخانه برای تولید حوله ای با کیفیت از پنبه طبیعی تنکنولوزی نانو استفاده می کنند.

از خصوصیات بارز حوله هایی که از پنبه تولید می شوند می توان به قدرت جذب اب گیری بالا،بافت نرم و مقاوم  در برابر شستشو با شوینده های قوی مانند سفید کننده و…… می توان نام برد.

بهترین دستمال های آشپزخانه از پنبه محکم بافته می شوند، زیرا جاذب، نرم و قادر به خیساندن مقادیر زیاد و تحمل صدها دوره شستشو بدون از دست دادن مقاومت و دوام آن است. تمیزکاری با حوله های نئلید شده از پنبه بسیار لذت بخش است زیرا بعد از تمیز کردن حتی لکه های بسیار کم رنگ آب را هم نخواهید دید.

دستمال میکروفایبر با تکنولوژی میکرو ایجاد شده و از جلوه های بارز پیشرفت در عرصه نظافت خانگی است.این محصول قابلیت آب گیری تا بیش از هفت برابر وزن خود را داراست. با ورود محصولات میکروفایبر،نظافت منزل به کار آسانی تبدیل شده است
یکی از ویژگی های جالب این حوله ها این است که حتی بدون استفاده از پاک کننده های شیمایی قابلیت پاک کردن لکه های چربی و سطوح کثیف را دارند و جالب تر اینکه بعد از شستشوی ساده دستمال با آب، کمترین اثری از کثیفی روی آن بر جای نمی ماند.

قیمت عمده دستمال حوله آشپزخانه
قیمت عمده دستمال حوله آشپزخانه

رنگ  دستمال حوله های اشپزخانه

حوله هاب اشپزخانه در رنگ های متنوعی تولید می شوند که نیاز همه خریداران با تمامی سلیقه ها را برطرف می کند.

رنگ های به کار رفته در حوله های اشپزخانه ثابت بوده  و با چندین بار شستشو تغییر رنگ نمی دهندو این خود یکی از ویزگی های بارز حوله های اشپزخانه به شمار می رود.

تثبیت رنگ حوله: برای اینکه حوله اشپزخانه شما هم چنان براق و رنگی باقی بماند باید برای اولین بار  همراه مواد شوینده مقداری سرکه اضافه کنید این کار باعث تثبیت رنگ حوله شما می شود.

فروش عمده حوله تبلیغاتی با ضمانت در سراسر کشور با کم ترین هزینه پرداختی و در کوتاه ترن زمان ممکن در دسترس است.

ویژگی های بارز دستمال آشپزخانه

  • شست و شوی آسان و راحت
  • دارای مقاومت بالا در برابر سوختگی
  • خشک کردن سریع  و اسان ظروف
  • پاک کردن سریع مایعات روی هر سطحی
  • نگه داشتن ظروف داغ (نگهدارنده قابلمه)
  • پس ندادن پرز یا مو دستمال بر روی سطوح
  • خشک کردن میوه و سبزیجات
  • ضدعفونی میزهای آشپزخانه
  • خشک کردن دستها

خرید عمده حوله هتلی با ضمانت در تبریز را تنها از نمایندگی های معتبر فروش ما بخواهید.

قیمت عمده دستمال حوله اشپزخانه
قیمت عمده دستمال حوله آشپزخانه

حوله آشپزخانه شیاردار

این نوع حوله ها، تکه های کوچکی که روی کابینت یا میز کار ریخته شده است را در بین شیار های خود جای داده و بدون اینکه روی زمین بریزد، مانند یک جارو شارژی عمل می کند. رطوبت را به خوبی جذب کرده و به راحتی شسته و زود خشک می شود.

نحوه نگهداری از دستمال  حوله آشپزخانه

همان طور که می دانید حوله های اشپزخانه  مناسب گردگیری برخی مناسب خشک کردن میوه  و ظروف و برخی دیگر به عنوان دستگیره قابلمه و ظروف داغ مورد استفاده قرار می گیرند.

از انجایی که اشپزخانه قلب  خانه محسوب می شود رعایت بهداشت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حوله های اشپزخانه را جداگانه بشویید

دستمال‌هایی که به منظور تمیز کردن و گردگیری مورد استفاده قرار می‌گیرند در ارتباط مستقیم با میکروب و باکتری قرار دارند از این رو بهتر است که دستمال‌های گردگیری را با دستمال‌های دیگر آشپزخانه نشویید و آن‌ها را به صورت جداگانه درون ماشین لباسشویی قرار دهید این روش کمک می‌کند تا دستمال‌هایی که با آن ظرف خشک می‌کنید یا در تماس مواد غذایی قرار دارند، تمیز باقی بمانند.

از مواد شوینده شیمیایی برای شستشو ی حوله استفاده نکنید

بهتر ایت از حوله ودستمال های اشپزخانه ای که برای خشک کدن میوه و ظروف مور استفاده قرار می گیرند با مواد شیمیایی شسته نشوند.چون این دستمال ها در تماس مستقیم با مواد غذایی قرار می گیرند و ممکن است به سلامتی شما اسیب برساند بهترین راه ممکن این است که حوله ها را با سرکه سفید بشویید.

سرکه سفید یک پاک کننده قوی است که باعث بروز حساسیت نمی شود.

حوله آشپزخانه را در هوای آزاد و زیر نورخورشید خشک کنید

خشک کردن حوله های اشپز خانه زیر نور خورشید یک روش مناسب برای از بین بردن میکروب و باکتری هایی است که روی ان تجمع کرده اند. در فصل های سرد سال و روز های بارانی که این امکان وجود ندارد حوله های اشپزخانه در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرند بهتر است که ان را روی یک محیط تمیز قرار دهید تا کمی خشک شود سپس  حوله نمدار  را با اتو خشک کنید.

از اب ولرم برای شستشو استفاده کنید.

بهترین دمای مناسب شستن دستمال آشپزخانه، آب ولرم است. آب ولرم و ماده شوینده مناسب، میکروب و باکتری را به سادگی از بین می‌برد. به یاد داشته باشید که ممکن است آب داغ باعث آب رفتن دستمال آشپزخانه شود.

و آن را کوچک کند در صورتی که ان را در تشت می شوییذ درجه اب را تنظیم کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.