قیمت روز پارچه حوله ای متری در بازار تهران


قیمت روز حوله تبلیغاتی در تهران و در شهرستان ها را می توانید از مدیران فروش آن جویا شوید. این نوع پارچه یکی از انواع مختلف پارچه های بافته شده در صنعت نساجی کشور می باشد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

قیمت روز پارچه حوله ای متری در بازار تهران

انواع نخ در پارچه های حوله ای

انواع نخ در پارچه های حوله ای صنعت نساجی یکی از صنعت های بسیار مهم بعد از نفت بوده که اشتغال زایی زیادی در کشور داشته و به دلیل وابستگی کم به منابع خارجی، در ده های اخیر رشد مناسبی را طی نموده است.

حوله بافی و بافت پارچه های حوله ای در این بین جزو شاخه های صنعت نساجی بوده که در آن از بافت تار و پودی استفاده می شود.
به طور کلی باید بدانید در تولیدی حوله از نخ های پنبه ای که دارای خاصیت جذب رطوبت هستند بسیار استفاده می شود که بهترین گزینه نخ های شماره بیست هستند. در صورتی که برای پارچه حوله ای از نخ خام استفاده شود، لازم است که بعد از عملیات بافت رنگرزی و پرداخت صورت گیرد. ولی چنانچه حوله های رنگی بافته شود، بعد از اتمام بافت و دوخت این محصول آماده عرضه به بازار خواهد بود.

علاوه بر اینکه از پارچه حوله ای برای تولید انواع حوله استفاده می شود به دلیل لطافت و نرمی بالای این پارچه ها و به دلیل اینکه فرد احساس راحتی بیشتری دارد می توان گفت این پارچه ها برای تولید لباس های گرم نیز مناسب هستند.

قیمت پارچه حوله ای طرح دار در تهران

قیمت پارچه حوله ای طرح دار در تهراندر بازار پارچه حوله ای امروزه فروش انواع مختلف این پارچه ها به صورت طرح دار و ساده صورت میگیرد. به طوری که باید بدانید خریداران می‌ توانند با خرید پارچه حوله ای کیلویی در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.
قیمت پارچه حوله ای مراکز فروش تهران و دیگر شهرها بسته به کیفیت آن متفاوت است. به طوری که می توان گفت اگرچه حنس حوله ها ظاهراً یکسان است اما تفاوت‌ های اساسی بسیاری دارد.
مثلاً حوله هایی که از پنبه مرغوب است به طور حتم از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. حوله های تولید شده در کشور مصر به دلیل این که از بهترین پنبه تولید می‌ شود معروفیت خاصی دارد.

در کشور ایران نیز حوله های تولید شده از نخ رینگ کیفیت بیشتری داشته و یکی از ارزان ترین انواع محصول، حوله های تولید شده با نخ اپن اند است. از طرفی باید بداند تراکم تار و پود در بافت بسیار مهم بود زیرا تراکم غیر مطلوب، موجب می شود که بعد از شستشو از کیفیت و ظرافت محصول کاسته شود.

تولیدی حوله دستبافت در خراسان

تولیدی حوله دستبافت در خراسانیکی از بی نظیر ترین تولیدات کشور ایران انواع حوله دستبافت تولید شده در خراسان جنوبی می باشد که از الیاف آن ۱۰۰% پنبه بوده و این امر موجب بالا رفتن کیفیت آب گیری این محصول شده است.

باید توجه داشته باشید این هنر خراسان جنوبی در سال ۹۷ در یونسکو ثبت جهانی شده با این حال هنگامی که شما از حوله های خراسان خریداری می کنید طرح های بسیار زیبا و جذابی را بر روی حوله مشاهده خواهید کرد که استفاده از آن به عنوان حوله آشپزخانه بی نظیر است. همچنین در حال حاضر صادرات حوله دستی دستبافت نیز از ایران آغاز شده است.

خرید عمده پارچه حوله ای نوزادی از کارخانه

خرید عمده پارچه حوله ای نوزادی از کارخانهپوست حساس و آسیب پذیر نوزادان موجب شده است که برای خرید لباس و حوله جهت استفاده برای نوزادان، اهمیت زیادی قائل شوی.م به طوری که باید بدانید پارچه حوله ای یکی از بهترین پارچه ها جهت دوخت لباس برای نوزادان می باشد؛ زیرا جنس این پارچه ها بسیار لطیف بوده و با وجود این که هیچ گونه پرز دهی ندارد از ایجاد آلودگی و بیماری در نوزادان جلوگیری میکند.

از پارچه حوله ای می توان انواع لباس، زیر انداز، حوله تن پوش و غیره را برای کودکان تولید نمود. تنوع طرح و رنگ در پارچه های حوله ای موجب شده است والدین بتوانند متناسب با سلیقه خود زیباترین آن را انتخاب کنند. حال اگر شما هم قصد خرید انواع حوله و پارچه حوله ای کودک را دارید می توانید از طریق فروشگاه های مستقیم این محصول را از تولیدکنندگان خریداری نمایید. خرید عمده این پارچه به مشتریان این امکان را می‌ دهد تا محصول را با قیمت مناسب تری در اختیار داشته باشند.

فروش حوله استخری زنانه در رنگ های متنوع

فروش حوله استخری زنانه در رنگ های متنوععلاوه بر اینکه در حال حاضر پخش حوله تن پوش در انواع مختلف انجام می گیرد باید توجه داشته باشید یکی از انواع دیگر محصول، حوله های استخری بود که در انواع زنانه و مردانه و در رنگ های متفاوت تولید می گردد.

این محصول برای استفاده در سونا و استخر بسیار مناسب است که در طرح ها و رنگه ای بسیار زیبایی تولید می شود. جنس حوله استخری نیز با الیاف نرم و مرغوب بوده که طراحی و دوخت با کیفیت آن نیز موجب شده است محصول تولید شده حجم کمی داشته و قابلیت جذب آب بالایی داشته باشد.

همچنین توجه داشته باشید که این محصول برای استفاده در باشگاه بسیار مناسب بوده و با وجود حجم کمی که به خود اختصاص میدهد، شما میتوانید به راحتی آن را در ساک ورزشی خود جای داده و حمل کنید. حوله استخر زنانه معمولاً به صورت دکلته تولید شده است که جذابیت زیادی دارد. این حوله ها همچنین دارای کلاه بوده که جهت خشک کردن مو سر بانوان مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید اینترنتی حوله تن پوش کودک با کیفیت بالا

خرید اینترنتی حوله تن پوش کودک با کیفیت بالاارائه انواع حوله تن پوش کودک در طرح های زیبا و جذاب موجب شده است که افراد بتوانند متناسب با سلیقه کودکشان این محصول را خریداری کنند. حوله های پالتویی بچگانه چاپی با طرح های بسیار زیبا می تواند گزینه ای مناسب برای کودکان باشد به طوری که بر روی این حوله ها طرح های کودکانه چاپ شده است و نگاه کودکان را به خود جلب می کند.

توجه داشته باشید در این محصول نیز از بهترین الیاف پنبه استفاده شده که به هیچ عنوان حساسیت زا نیست و شما با خیال راحت می توانید آن را برای کودک خود استفاده کنید.
از دیگرحوله های تولید شده در ایران حوله هتلی بوده که با وجود کاربرد حوله هتلی این حوله ها معمولاً نازک بوده و با این امر از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

در حال حاضر خرید و فروش انواع مختلف این حوله ها به عنوان محصول پرمصرف آغاز شده است و مشتریان می توانند بدون هیچگونه دغدغه‌ ای از سایت های اینترنتی معتبر محصول مورد نظرشان را تهیه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.