فروش عمده پارچه حوله میکروفایبر در تهران

دستمال آشپزخانه با ارزانترین قیمت

دستمال آشپزخانه با ارزانترین قیمت


فروش عمده  پارچه حوله میکروفایبر با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت تنها از نمایندگی های معتبر صورت می گیرد.فروش عمده پارچه حوله تبلیغاتی فروش عمده  پارچه حوله میکروفایبر با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت تنها از نمایندگی های معتبر صورت می گیرد.

قیمت عمده حوله ارزان در خرید عمده انواع حوله تردید هایتان را از میان برداشته و شما را ترغیب می نماید.

 

فروش عمده  پارچه حوله میکروفایبر
فروش عمده پارچه حوله میکروفایبر

 

فروش عمده  پارچه حوله میکروفایبر

امروزه خرید پارچه های با کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برای مشتریان برخوردار است به همین دلیل فروشندگان برای این که رضایت مشتریان را به خود جلب کنند بهترین و درجه یک ترین نوع پارچه ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا هم نظر مشتریان را به خو جلب کنند و هم فروش بی نظیری را از محصولاتشان شاهد باشند. یکی از پارچه هایی که امروزه از فروش و کیفیت بالایی برخوردار شده پارچه حوله ای میکروفایبر می باشد.

پارچه حوله های میکروفایبر توسط یک فرایند بافندگی ویزه ای بافته می شوند  و در نهایت تبدیل به حوله هایی با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا و قوی خواهند شد.

از ویزگی های بارز این حوله ها می توان به قدرت تمیزکنندگی فوق العاده ان اشاره کرد و هیچونه اثری از میکروب و باکتری روی سطح نخواهد ماند.

فروش حوله حمامی هتلی با ضمانت خیال شما را از بابت به صرفه بودن هزینه ی آن آسوده خواهد کرد.

 

فروش عمده  پارچه حوله میکروفایبر
فروش عمده پارچه حوله میکروفایبر

 

الیاف میکروفایبر

.الیاف میکرو فایبر از یک فیبر مصنوعی ساخته می شود ترکیبی از پلی استر و پلی آمید یا نایلون است.

 با ترکیب امواد بالا  با هم به یک رشته تشکیل می شوند که وقتی در زیر میکروسکوپ قرار پیرد به شکل یک ستاره نمایش داده می شود. سپس این رشته ای ستاره مانند به الیاف فوق العاده باکیفیت و با استفاده از ترکیبی از مواد شیمیایی، گرما و تحریک تقسیم می شوند. الیاف در نهایت با یکدیگر ترکیب می شوند تا این که در نهایت محصول میکرو فایبر تولید می شود .

از الیاف میکروفایبر علاوه بر تولید حوله های مکیرو فایبر برای تولید پتو،لحاف وبالش های نوزادري،دستمال های نظافتی،سرویس روتختی، بالش و….. استفاده می شود .

 

فروش عمده پارچه حوله میکروفایبر
فروش عمده پارچه حوله میکروفایبر

 

ویژگی های بارز پارچه حوله میکروفایبر

حوله های از جنس میکروفایبر از ظاهر بسیار مناسی برخوردار هستند.

حووله های میکرو فایبر از استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند.

الیاف بکار رفته در حوله های میکروفایبر باعث شده که ضد حساسیت باشند از این رو افراد برای افراد با پوست های حساس بسیار مناسب است..

حوله های مکیروفایبر بسار نرم هستند به گونه ای که هنگام لمس انها مانند الیاف ابریشمی و یا مخمل به نظر می رسند.

قابلیت شستشو با هر روشی را دارند.

عایق بسیار مناسبی در برابر سرما گرما است.

حوله های میکروفایبر مقاوم در برابر اب رفتن را دارند.

الیاف به کار رفته در این حوله مناسب با محیط زیست است.

قدرت جذب فوق االعاده ای بالایی دارند و چند برابر وزن خود اب را جذب می کنند.

ضدالکتریسه ساکن هستند.

زمان لازم برای خشک شدن ان معمولا کمتر از سایر حوله ها است.

نحوه شستشو ونگهداری از پارچه های میکروفایبر

برای شستشو واز بین بردن لکه های روی پارچه میکروفایبر اصلا از سفید کننده ها  و ومواد شیمایی استفاده نکنید زیرا به الیاف ان اسیب می رساند.

از نرم کننده ها و موادی ک خاصیت نرم کننده دارند برای شستشو استفاده نکنید.

حوله های میکروفایبر را با اب داغ نشویید  ریرا الیاف ان در دمای بالا زوب می شوند و باعث چین و چروک در ان می شوند و از قدرت ابگیری ان می کاهد.

بعد از شست وشوی پارچه های میکروفایبر بهتر است ان را در هوای ازاد خشک کنید  که این کار باعث طول عمر بیشتر ان می شود.

 

 

نحوه استفاده از دستمال میکروفایبر حوله ای

برای تمیزتر شدن سطوح، هر بار از یک قسمت از دستمال استفاده کنید. از این رو ابتدا دستمال را از وسط تا کنید و دوباره آن را نیز از وسط تا کنید. با این کار شما می‌توانید ۸ سطح مختلف را دستمال بکشید (یعنی هر قسمت تا شده برای یک سطح).

برای گردگیری باید از دستمال خشک استفاده کنید. برای کارهای دیگر ابتدا پارچه را خیس کنید و سپس سطوح را دستمال بکشید.

از این دستمال ها می توان در دو حالت تر و خشک استفاده کرد. در حالت خیس توانایی از بین بردن آلودگی ها بدون به جا ماندن ذره ای کثیفی را دارا هستند و در حالت خشک که برای گردگیری وسایل و سطوح از آن ها استفاده می شود به دلیل اینکه بار الکتریکی مثبت دارند به راحتی ذرات گرد و غبار را که دارای بار الکتریکی منفی هستند به خود جذب می کنند

چند کاربرد دستمال میکروفایبر

  • تمیز کردن تلفن همراه

گوشی همراه یکی از آلوده ترین وسیله هایی است  است که همیشه به همراه داریم و معمولاً به طور کامل از باکتری پوشیده شده است. خوشبختانه راه حل آسانی وجود دارد که به شما کمک می کند تا گوشی خود را به آسانی تمیز کنید

استفاده از دستمال های میکزوفایبر صفحه نمایش پوشی شما را از هر میکروبی و قارچی پاک میکند.

  • جمع کردن مایعات

همانطرور می دانید که دستمال های میکروفایبر می توانند تا چند برابر وزن خود اب جذب کننداگر این بار به صورت تصادفی دستتان با لیوان نوشیدنی برخورد کرد و مایع درون لیوان به روی فرش ریخت، بلافاصله از یک دستمال میکروفایبر استفاده کنید.

  • تمیز کردن پنجره ها

بساری از مردم برای پاک کردن شیشه ها از روزنامه استفاده می کنند . بسیاری از افراد کماکان از این روش بهره می گیرند اما می توانید از دستمال های میکروفایبر نیز استفاده کنید تا نتیجه ان را شاهد باشید..

  • تمیز کردن کف پوش های چوبی

برای تمیز کردن کف پوش های چوبی باید بسیار مراقب بود که از مواد شوینده قوی و یا آب زیاد استفاده نکرد بهترین روش این است که ابتدا ان را جارو کرده سپس با استفاده از یک دستمال میکرو فایبر مرطوب ان را تمیز کرد  و در نهایت از یک دستمال دیگر برای خشک کردن آن استفاده کرد.

فروش پارچه میکروفایبر در تهران

فروش پارچه میکروفایبر در تهران به روش ها و هم چنین به قیمت های متنوعی انجام می شود. تهران پر جمعیت ترین شهر ایران و یکی از بزرگ ترین استان ها محسوب می شود. بنابراین می توان گفت که فروشگاه ها و مراکز خرید و فروش حوله های میکروفایبر در این شهر تعداد زیادی وجود دارند. فروش عمده پارچه حوله میکروفایبر در شهر تهران از طریق عمده فروشی ها، نمایندگی ها و کارخانه های تولید کننده با قیمت عمده و تولیدی صورت می گیرد.

پارچه حوله میکروفایبر یکی از مهم ترین و معروف ترین پارچه های استفاده شده در تولید انواع حوله ها و دستمال های آشپزخانه می باشد. این نوع پارچه ها به دلیل الیاف موجود در آن ها و هم چنین روش تولید مختص به خودی که دارند، یکی از بهترین گزینه ها در امر نظافت و تولید ابزار ها و وسایل تمیز کننده می باشند.

فروش عمده پارچه حوله میکروفایبر مرغوب

خرید بی واسطه پارچه حوله میکروفایبر از کارخانه تولیدی

فروش عمده پارچه حوله میکروفایبر به صورت مستقیم و بدون حضور هیچ گوه واسطه ایی از طریق تولید کننده این نوع پارچه ها صورت می گیرد. امروزه در بازار شاهده افزایش قیمت این گونه کالا ها به صورت غیر معمول هستیم که یکی از مهم ترین دلایل عرضه آن ها توسط واسطه ها و دلالان می باشد. شما می توانید با استفاده از راه کار هایی که در ادامه در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد، پارچه حوله میکروفایبر را با قیمت تولیدی و البته کیفیتی عالی خریداری کنید.

یکی از این راه ها خرید مستقیم از تولید کننده می باشد. امروزه تولید کننده ها امکان خرید بی واسطه و ارتباط مستقیم برای مشتریان را فراهم نموده اند. بنابراین می توان پارچه حوله میکروفایبر را از طریق کارخانه تولیدی و یا نمایندگی های رسمی آن ها با قیمت تولیدی خریداری نمود.

پارچه حوله میکروفایبر عمده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.