شرکت های فروش حوله یکبار مصرف هتلی


حوله یکبار مصرف چیست و چه کاربردی دارد؟ هتل ها، مسافرخانه ها و مجموعه های ورزشی مختلف برای جلب رضایت مشتریان و در جهت حفظ پاکیزگی و سلامت مراجعین از انواع ملزومات و وسائل بهداشتی استفاده می نمایند. بسته ها و پک های بهداشتی مانند حوله یکبار مصرف هتلی از جمله این محصولات هستند که توسط مجموعه داران مختلف بکار برده می شوند و نقش مستقیم و به سزایی در نظافت افراد دارند.

حوله یکبار مصرف هتلی

بیشترین کاربرد حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف هتلیامروزه با گسترش زندگی شهری و ماشینی، کاربرد حوله یکبار مصرف نیز افزایش چشم گیری پیدا کرده است و جایگاه مهمی را در بین مصرف کنندگان یافته است. حوله هتلی علاوه بر هتها،مسافرخانه ها، در
آرایشگاه ها، استخرها، بیمارستان ها، مکان های ورزشی و… نیز مورد استفاده قرار
می گیرد.

بکارگیری حوله های هتلی مزایای فراوانی را به همراه دارد. این مزایای بی شمار سبب شده تا خرید و فروش این وسیله ضروری رونق فراوانی داشته باشد. برخی از این موارد عبارتند از:

  • جلوگیری از انتشار بیماری های پوستی و مسری
  • جلوگیری از رشد میکروب ها و باکتری ها در محیط استفاده
  • با توجه به عدم نیاز به شست و شو در مصرف آب و همچنین مواد شوینده  صرفه جویی می شود.
  • عدم نیاز به اتو کشی صرفه جویی در مصرف برق را به دنبال دارد.
  • حمل و نقل راحت
  • جذب بالای آب و مایعات و خشک کردن مناسب بدن
  • هزینه کم

شناخت این ویژگی ها به مشتریان گوناگون کمک می نماید تا بتوانند حوله هایی درجه یک و اعلا را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایند و متناسب با نیاز خود در محیط های مختلف بعد از مسافرت، فعالیت ورزشی، فعالیت کاری و… از آن استفاده نمایند.

سفارش عمده حوله یکبار مصرف هتلی

حوله یکبار مصرف هتلیبا توجه به رشد و گسترش بیماری های عفونی و شیوع مشکلات مو و پوست، استفاده از حوله های یکبار مصرف به امری ضروری تبدیل گردیده است. تولیدکنندگان این عرصه با استفاده از مواد اولیه مرغوب، محصولاتی استاندارد را در اندازه های مختلف تولید و به بازار مصرف عرضه می نمایند.

حوله های یک بار مصرف از الیاف طبیعی و با کیفیت تولید می شود و بسیار نرم است و از لطافت بالایی بر خوردار است. استفاده از این محصول در محیط های عمومی توصیه می شود. هتل داران و مصرف کنندگان خوش فکر برای صرفه جویی در وقت و هزینه این کالای مفید را خریداری می نمایند.

سفارش حوله یکبار مصرف به صورت عمده برای مشتریان بسیار پر سود است. خرید کلی و مستقیم حوله های هتلی با توجه به حذف واسطه ها و همچنین کاهش هزینه های جانبی مانند هزینه دو و یا چند باره ثبت سفارش و هزینه حمل و نقل بسیار مقرون به صرفه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.