سفارش حوله سفید هتلی با لوگوی شما

سفارش حوله سفید هتلی با لوگوی شما

سفارش حوله سفید هتلی با لوگوی شما


سفارش حوله سفید هتلی با لوگوی شما را با زیباترین طراحی تنها از مجموعه ما بخواهید.

جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

حوله سفید هتلی
سفارش حوله سفید هتلی با لوگوی شما

سفارش حوله سفید هتلی و طراحی لوگو روی آن ها

طراحی لوگو سبب می شود که برند و تجارت شما به شکل متمایزی به چشم بیاید و شما را از سایر برند ها متمایز کند.

یکی از راه های بسیار اسان برای ماندگار کردن برند و یا نام شرکت و کسب و کار خورد طراحی لوگو است بر روی محصول است.برای مثال اکثر هتل دارا ن برای جذب مشتری به جای تبلیغات گسترده در سایت ها مجلات و… نام هتل خود را به شکل لوگو های زیبا طراحی و بر روی محصولاتی  از جمله حوله هایی  که در اختیار مسافران قرار میدهند چاپ می کنند این یکی از سادترین روش های تبلیغات است و سبب ماندگار شدن ان در ذهن افراد می باشد.

اکثر هتل داران همان قدر که در انتخاب و طراحی نام هتل دقت می کنند به همان اندازه طراحی لوگو برای انان اهمیت دارد.

حوله سفید هتلی
سفارش حوله سفید هتلی با لوگوی شما

مزایای طراحی لوگو

طراحی لوگو سبب می شود که مجموعه شما حرفه ای تر به نظر برسد.

انتخاب لوگویی حرفه ایی سبب می شود که سالیان در ذهن بیننده باقی بماند.

یکی از بهترین راه ها در جذب مشتری محسوب می شود .

به کسب و کار شما هویت می بخشد.

در طراحی یک لوگو باید به موارد زیادی توجه کرد از جمله توع طراحی رنگ اندازه و…تا بتوانید به راحتی کسب و کار خورد را به مشتری معرفی کنید

لوگو می تواند به صورت متن تصوری نماد و…. طراحی شود و بر روس حوله چاپ شود.

حوله سفید هتلی
سفارش حوله سفید هتلی با لوگوی شما

جنس حوله سفید هتلی

اکثر خریداران به دنبال حوله هایی هستند که در تولید انها از الیاف مرغوب و با کیفیتی استفاده شده باشد که   قدرت جذب و اب گیری بالایی را داشته باشد حوله های با کیفیت اصلا بو نمی گیرند و پس از اب گیری بدن اصلا سنگین نمی شوند و وزن اولیه خود را حفظ می کنند جنس حوله های هتلی می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • حوله پنبه ای
  • حوله پشم طبیعی
  • حوله پشم مصنوع
  • حوله بامبو
  • حوله میکروفایبر
  • حوله پنبه ای طبیعی
  • حوله ابریشم و ساتن
  • حوله نایلونی

بیشتر خریداران به دنبال حوله هایی هستند که مرغوب باشند و با پوست اکثر افراد سازگاری داشته باشد و موجب حساسیت های پوستی نشود.

خرید حوله پارادایس با کیفیت فرد اعلا و عالی را با ما تجربه کنید.

حوله سفید هتلی

مراحل تولید یک حوله مرغوب هتلی

تولیدکنندگان در ابتدا بهترین نوع الیاف را که می تواند پنبه طبیعی باشد را برای تولید حوله بر می گزینند سپس این الیاف را برای تولید اماده و تمیز می کنند و با استفاده از دستگاه های مجهز ریسندگی الیاف را به الیاف هایی با طول بلند تبدیل می کنند و بعد از طی این مراحل الیاف های بلند تولید شده را را تاب می دهند این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در این مرحله اگر به درستی انجام شود قدرت جذب مقاومت و دوام حوله بالا می رود و حوله های با کیفیت تولید می شود.

سپس حوله های تاب داده شده به مرحله بافت که توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود می رسد سپس  رنگرزی می شوند در تولید اکثر حوله ها ابتدا الیاف تاب داده شده را می بافند سپس به مرحله رنگرزی می رود.

بهترین و با کیفیت ترین پارچه حوله بیمارستانی با پایین ترین قیمت ممکن را با پایین ترین قیمت ممکن می توانید از حوله هما خریداری نمایید.

سفارش حوله سفید هتلی با ضمانت کیفیت

تولیدکنندگان حوله سفید هتلی در تولید حوله ها با به کارگیری مرغوب ترین الیاف ها حوله های با کیفیت و با مقاومت بالا را تولید می کنند از این رو به خریدارانی که سفارش خود را به صورت مستقیم  ثبت کنند این تضمین را می دهند که هم رنگ حوله ثابت بماند هم حوله پرزدهی نداشته باشد و در صورت نارضاتی می توانند حوله ها را پس بفرستند و برای اطمینان بیشتر مشتریان این بند از ضمانت را در قرارداد ذکر خواهد شد که در صورت پرزدهی و رنگ دهی می توانند کالا را مرجوع و وجه پرداختی را پس بگیرند.

صاحبان هتل ها همیشه بدنبال محصولاتی بوده اند که مقاومت و ماندگاری بالایی داشته باشد و در صورت استفاده مکرر و شست وشوی مداوم  ظاهر اولیه خود را حفظ کنند چون صرف هزینه های زیادی برای خرید دوباره این محصولات اصلا به صرفه نبوده و نفع هتل نیست از این رو هتلداران همواره به دنبال کالایی هستند که تولیدکنندگانش کیفیت محصول را تضمین کند تا با خیالی راحت بتوانند خرید کنند  مجموعه ما در این زمینه یکی از تولیدکنندگانی است که با تجربه چندین ساله یکی از خوش نام ترین تولیدکنندگان در عرضه محصولات با کیفیت است .

بزرگ ترین تولید کنندگان حوله چه کسانی هستند؟

امروز تولید کنندگانی زیادی دز صنعت تولید حوله فعالیت می کنند و همواره با رقیب های خود در این حوزه رقابت می کنند.

از خوشنام ترین تولیدگنندگان که سابقه زیادی دارند و برای بیشتر مردم شناخته شده هستند می توان به حوله برق لامع حوله ماهور حوله پد ایران، حوله گلبافت، حوله هما، حوله هنر، حوله ماندگار، حوله اذرریس و….اشاره کرد.

حوله سفید هتلی

بسته بندی حوله هتلی با لوگوی شما

بنا به سفارش خریداران حوله ها را می توان به صورت های مختلفی بسته بندی کرد طراحان ما می توانند بسته بندی هایی شیک و لوکس را طذاحی کنند تا چسم هر بیننده ای را به خود خیره کند  این بسته بندی ها طبق سلیقه ی شما می تواند به صورت سلفون،کاغذ کادو،جعبه های کادویی و تور و یاترکیبی از ان ها باشد  علاوه بر ان این بسته بندی ها می تواند به عنوان یک لایه محافظتی عمل کند و از حوله ها در برابر هر اسیبی محافظت کند و ان را به سلامت به دست مشتری برساند.

برای تهیه حوله هتلی با لوگو ی شما می توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و شیک ترین و متنوع ترین حوله ها را انتخاب کنید برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا کاملا شما را در هر زمینه ای راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.