خرید عمده پارچه حوله یکبار مصرف هتلی در شیراز

خرید رول حوله یکبار مصرف هتلی در کرج

خرید رول حوله یکبار مصرف هتلی در کرج


خرید عمده پارچه حوله یکبار مصرف برای استفاده در مکان ها و موقعیت های مختلف مثل هتل ها و.. در شیراز و تمامی شهر های ایران از طریق این سایت اینترنتی انجام می پذیرد.

خرید عمده انواع حوله با کیفیت، زیبا، لوکس و مرغوب را فقط و فقط می توانید در حوله هما انجام دهید.

فروش عمده حوله حمامی هتلی با قیمتی فوق العاده در تبریز و مابقی شهرستان های ایران از این مرکز فروش اینترنتی انجام می شود.

خرید عمده پارچه حوله یکبار مصرف
خرید عمده پارچه حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که حوله های یک بار مصرف چه فرقی با سایر انواع حوله های دیگر دارند؟

یا این که این حوله ها چه ویژگی منحصر به فردی دارند؟

البته احتمالا برای شما سوال باشد که این حوله ها در چه مکان ها و شرایطی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند؟

پاسخ به این نوع سوالات و سوالات مشابه را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

حال حوله یک بار مصرف چه نوع حوله ای است؟

حوله های یک بار مصرف حوله هایی کاملا بهداشتی و شخصی هستند.

 که به دلیل تمیز بودن و قیمت پایینی که دارند بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از این حوله ها استفاده نمانید.

 این حوله ها ویژگی های یک حوله ی مناسب را داشته و در موارد زیادی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید عمده پارچه حوله یکبار مصرف
خرید عمده پارچه حوله یکبار مصرف

موارد استفاده حوله یکبار مصرف

گاهی همه ی ما خواهانیم تا در محیط هایی از حوله های نو و تمیز استفاده نماییم و قطعا لزومی به پرداخت هزینه زیادی برای خرید پشت سر هم حوله های معمولی نخواهد بود. بنابراین در این زمینه چه کاری باید انجام داد؟ حوله های یکبار مصرف از برترین حوه هایی هستند که به راحتی می توان آن را جایگذین نمود.

این حوله ها از هرگونه حساسیت های پوستی و مویی موجود در افراد جلوگیری می نمایند و هزینه ی کم تری را نیز در بر می گیرند. این حوله ها به راحتی می توانند در مکان های عمومی که توسط چند نفر مورد استفاده قرار می گیرند مورد استفاده قرار گیرند. کجا؟ به عنوان مثال در مکان های مختلفی مثل:

  • آرایشگاه ها ی زنانه و مردانه
  • رستوران های سنتی و مدرن
  • هتل های مسافر پذیر
  • استخر ها، سونا و جکوزی
  • بیمارستان ها
  • حتی برای مصارف خانگی و تمیز کاری
  • و …

ضرورت استفاده از حوله یکبار مصرف

در موارد یاد شده ی بالا ذکر شد که این مکان ها جزو مکان هایی هستند که بهتر است حتما در آن مکان ها از حوله های یکبار مصرف استفاده شود. اما چرا این ضرورت وجود دارد؟  در حقیقت پوست و موی افراد از مهم ترین و حساس ترین اعضایی هست که در هر فردی وجود دارد. پس برای حفاظت از این دو مورد لازم است تا جای ممکن توجه لازم را انجام داد.

بنابراین بهتر است به پوست و موی خود احترام گذاشته و از حوله های یکبار مصرف در مکان های عمومی استفاده کنید. زیرا در این مکان ها هیچ گونه اطمینانی وجود ندارد که حوله های موجود حتما تمیز و ضد عفونی باشند و هرگونه عفونتی را برای اشخاص به وجود نیاورند.

پس ضرورت استفاده از حوله های یکبار مصرف واقعا حس می شود. اصلا ددرست نیست که شما از یک حوله برای خودتان در ارایشگاه استفاده کنید در حالی که نفر قبل از شما نیز از همان حوله استفاده نموده است.

خرید عمده پارچه حوله یکبار مصرف
خرید عمده پارچه حوله یکبار مصرف

ویژگی های حوله یکبار مصرف

هر محصول تولیدی دارای ویژگی های منحصر به فرد خودش است. در این میان حوله های یکبار مصرف تولیدی ما نیز به همین صورت خواهد بود. این حوله ها دارای خصوصیات منحصر به فرد و خاصی خواهند بود از جمله:

  • سبک، کم حجم و قابل حمل بودن
  • دارای لطافت بسیار و نرمی
  • سازگار با انواع پوست و مو
  • بدون هرگونه پرز
  • عدم ایجاد حساسیت های گوناگون
  • آنتی استاتیک
  • کاهش هزینه ها و قیمت های خرید به نسبت حولهخ های معمولی
  • کاهش هزینه شست و شو و نگهداری
  • کاهش هزینه دوخت
  • و …

تمامی این ویژگی ها باعث شده اند تا بسیاری از افراد حوله های یکبار مصرف را جایگذین انواع حوله های معمولی نمایند.

پارچه حوله یکبار مصرف

به هرحال حوله های یکبار مصرف نیز همانند سایر انواع حوله های دیگر از یک جنس پارچه تهیه گردیده اند. این حوله ها نیز با استفاده از الیاف ترکیبی ویسکوز و پنبه تهیه گردیده و روانه بازار های فروش می شوند.  بنابراین همین امر باعث می شود تا میزان جذب رطوبت و آب را چندین برابر نمایند.

این میزان جذب به گونه ای است که به راحتی جنس پارچه می تواند بیش از ده برابر وزن خود، آب را جذب نماید. به همین دلیل این حوله ها یکی از بهترین جایگذین های انواع حوله های معمولی بوده و در زمانی سریع تر میزان آب بیشتری جذب کرده و موجب خشک شدن موها، بدن و حتی اجسام می شوند.

خرید عمده پارچه حوله یکبار مصرف آنلاین هتلی

خرید عمده پارچه حوله یکبار مصرف از فروشگاه های آنلاین یکی از بهترین کار هایی است که مشاغل مختلفی مثل هتل دار ها می توانند انجام دهند. چرا؟ چون با خرید اینترنتی از تولید کننده اصلی قطعا میزان هزینه کم تری را برای خرید می توانید پرداخت نمایید.

همین کار موجب صرفه جویی و کم کردن هزینه ها در انجام کارهای مختلف خواهد شد. بنابراین خرید اینترنتی از این سایت برای شما یک موفقیت بسیار بزرگ تلقی می گردد و هزینه ی کم تری را نسبت به بازار های آزاد خواهید پرداخت. هزینه های موجود مثل واسطه گران امر فروش و … از بین رفته و همین موجب پایین آمدن نرخ خرید خواهد شد.

حوله یکبار مصرف هتلی عرضه شده ما

حولهخ های یکبار مصرف ما که جهت فروش در این مرکز قرار داده شده اند با تکنولوژی منسوجات بی بافت از الیافی 100 در 100 طبیعی و عالی تهیه گردیده اند. به همین خاطر میزان جذب و پاک کنندگی فوق العاده ای را در مقایسه با انواع محصولات مشابه در بازار دارند.

در صورت نیاز به خرید این محصول در هر کجای ایران که هستید با یک تماس تلفنی ساده می توانید برای خرید اقدامات لازم را به راحتی انجام دهید و از کیفیت بالای محصولات تولید شده ی ما لذت ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.