خرید عمده حوله درجه یک در مشهد

خرید عمده حوله درجه یک در مشهد

خرید عمده حوله درجه یک در مشهد


خرید عمده حوله درجه یک در مشهد را با برترین طراحی در رنگ و طرح و وبسته بندی های شیک را تنها از نمایندگی های فروش ما بخواهید.

جهت خرید با ما تماس بگیرید.

در ادامه خواهید دانست که هنگام خرید حوله به چه نکاتی باید توجه کرد.

خرید عمده حوله درجه یک در مشهد
خرید عمده حوله درجه یک در مشهد

جنس نخ به کارفته در حوله

تولیدکنندگان حوله برای تولید و بافت حوله از الیاف های مختلفی استفاده می کنند این الیاف به کار رفته در کیفیت و قیمت حوله تاثیر بسزایی دارد هرچه الیاف مرغوب تری استفاده شود حوله با کیفیت تری تولید و عرضه می شود پس اولین موردی که باید در انتخاب حوله به ان توجه کنید جنس نخ بکاررفته است .

از فروش حوله حمامی هتلی در تهران و یا سایر شهرستان های ایران با هرگونه لوگوی سفارشی شما در این فروشگاه اینترنتی بهره مند شوید.

وزن حوله یا تراکم

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب حوله وزن ان است که روی برچسب حوله درج می شودو بسته به اینکه چه نوع حوله ای انتخاب می کنید وزن ان متفاوت است برای مثال حوله ای پالتویی نسبت به حوله های دستی وزن بیشتری دارند.

نوع رنگ

و اما رنگ های به کار رفته در حوله ها انقدر متنوع است که نیاز همه سلیقه ها را برطرف می کند اما تجربه نشان داده که حوله هایی با رنگ روشن از طرفداران بیشتری برخوردار است و با رنگهای روشن بیشتر افراد احساس ارامش  و راحتی می کنند.

خرید عمده حوله درجه یک در مشهد
خرید عمده حوله درجه یک در مشهد

انواع حوله در خرید عمده حوله درجه یک

انواع مختلفی از حوله ها در مشهد تولید می شود از جمله حوله های پالتویی (تن پوش)، حوله های استخری ،حوله های دستی(دست و صورت) ،حوله های یچه گانه، ست حوله عروس و داماد و.. که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند  در شیک ترین طرح ها در اختیار مشتریان قرارد میدهد.

حوله تن پوش

این مدل حوله ها که به صورت پالتویی طراحی شده اند بسار مناسب زمانی است که بعد از یک حمام طولانی بخواهید تمام قد را خشک کنید و از سرماخوردگی در فصل های سرد سال در امان بمانید به دلیل ضخامت و کیفیت ان  از قدرت جذب بالایی برخوردار هستند و اینکه حوله های تن پوش بسته به سایز افزاد دوخته می شونداما استاندار ترین سایز ان بر اساس   عرض شانه و قد یک مرد(تا زانو) بافته می شود .حوله های تن پوش در سه مدل زنانه مردانه و بچه گانه عرضه می شوند.

حوله های ست عروس و داماد

با حوله های ست عروس و داماد تولید شده در مشهد از هر حوله دیگری بی نیاز خواهید بود ویک پیشنهاد بسیار عالی برای نوعروس ها انتخاب این ست است .چون این ست های حوله شامل دو عدد حوله تن پوش، دوعدد حوله دستی و دوعدد حوله استخری و دوعد پاپوش است که در بسته بندی های خیلی شیک و لوکس طراحی شده اند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

حوله های بچه گانه

حوله های بچه گانه خود انواع مختلفی دارد از جمله حوله های تن پوش حوله های استخری و حوله دستی و..جنس این حوله ها باید به گونه ای باشد که که از لطافت و نرمی خاصی برخوردار باشد چون کودکان از پوست بسیار حساسی برخوردارند و استفاده از هر حوله ای مناسب انها نیست و ممکن است که پوست انها دچار حساسیت و الرژی شوند.

خرید عمده حوله درجه یک در مشهد
خرید عمده حوله درجه یک در مشهد

نحوه نگهداری از حوله ها

حوله هم مانند دیگر وسایل احتیاج به نگهداری و مراقبت دارد درصورت استفاده درست و شستشوی مناسب عمر مفید حوله چند سال است دار ادامه به تکات مراقبتی حوله اشاره خواهیم کرد.

حوله به دلیل ایتکه مستقیم با پوست در ارتباط است در صورت استفاده ی مکرر احتیاج به شستشو دارد تا از هر گونه میکروب و الودگی عاری شود.

اگر حوله ها را پس از شست و شو در مکان هایی که رطوبت دارند نگهداری کنید موجب می شود که مکان مناسبی برای رشد کپک و قارچ ها شود پس بهترین روش پس از شستشو این است که در هوای ازاد و در معرض نور خورشید قرار بگیرند تا کامل خشک شوند.

 نکته دوم در نگهداری حوله این است که هنگام شست و شوی انها بهتر است که از مواد شوینده ای که قوی هستند استفاده نکنید چون به بافت حوله اسیب می رسانند اب داغ نیز ممکن است به الیاف حوله اسیب برساند و سبب شود که حوله شکل ظاهری نامناسبی به خود به گیرد .

سعی کنید حوله هارا جدا از سایر لباس ها بشویید در صورت رعایت نکات بالا حوله ها عمر طولانی را خواهند داشت و کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند.

طراحی لوگو

یکی دیگر از خدمات شرکت تولید کننده حوله عمده در مشهداین است که با همکاری برترین طراحان در ساخت لوگو می تواندد لوگوهایی که می تواند برند و شرکت شما را در معرض دید قرار دهد طراحی می کند .

یکی از مزیت های طراحی لوگو این است که برند تجاری خود را در ذهن مشتری ها ماندگار می کند و این برای صاحبان هتل های لوکس ،مراکز گردشگری و باشگاه های خصوصی و غیره می تواند یک پیشنهاد بسیار عالی باشد .

اشنایی با تولید کنندگان حوله

بزرگ ترین تولید کنند گان حوله اکثر مردم ان ها را می شناسند و و دارای سایقه زیادی در این زمینه هستند اکثر این تولید کنندگان به کیفیت کار خود بسیار توجه می کنند .

حوله برق لامع، پارادایس، حوله گلبافت، حوله ماندگار، حوله اذرریس،حوله پود ایران، ایران حوله،حوله ماهور و….. از یزرگ ترین تولید کنندگان حوله هستند.

نحوه خرید عمده حوله درجه یک در مشهد

نحوه خرید عمده حوله درجه یک در مشهد هم به صورت حضوری است هم یه صورت غیر حضوری (انلاین) .

امروزه فروش انلاین در بین مردم بسیار محبوب شده و سبب شده که مردم در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنند و خریدی اسان را تجربه کنند.

به این نکته توجه داشته باسید که ما همواره در حوله هما در تلاشیم که قیمت حوله پارادایس را ثابت نگه داریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.