حوله استخری ارزان شد!!!قیمت عمده

حوله استخری ارزان شد!!!قیمت عمده

حوله استخری ارزان شد!!!قیمت عمده


حوله استخری ارزان شد!!!قیمت عمده با هر طرح و رنگی قایل سفارش است.
جهت سفارش این حوله های ارزان و پر سود با ما تماس بگیرید.
آیا می دانید بورس خرید فروش حوله های استخری کجاست؟

بورس خرید فروش حوله های استخری در اصفهان و تبریز است که یکی از مرکز های خرید و فروش حوله های با کیفیت استخری است و اکثر خریداران عمده  و صاحبان هتل به ان جا مراجعه می کنند .

حوله استخری ارزان شد!!!قیمت عمده
حوله استخری ارزان شد!!!قیمت عمده

خریداران عمده طرح های جدید حوله استخری


خریداران عمده حوله های استخری که اکثرا نمایندگی های خرید و فروش حوله از سراسر کشور، هتل ها، فروشگاه های زنجیره ای ريا، سالن های ارایشی و … هستند.

می توانند به صورت مستقیم و بدون واسه با قیمت مناسب طرح های جدید حوله استخری را از کارخانه سفارش دهند.
از انجایی که جلب رضایت خریداران سبب اعتماد بیشتر ان ها می شود از این رو  خریداران همواره به دنبال  حوله هایی با کیفیت و مرغوب هستند .

خریداران عمده چون حجم بالایی از حوله ها را خریداری می کنند می توانند به صورت مستقیم از کارخانه حوله مورد نظر خود را با هر طرح و رنگی سفارش دهند.

حوله استخری ارزان شد!!!قیمت عمده
حوله استخری ارزان شد!!!قیمت عمده

مواردی که بر روی قیمت  حوله استخری  تاثیر میگذارد؟

موارد زیادی بر روی قیمت حوله ها تاثیر گذار است .میزان کیفیت حوله ،ابعاد و سایز،و تعدادسفارش از جمله مواردی است که برروی قیمت حوله ها تاثیر می گذارد.

میزان کیفت حوله :

کیفیت و مرغوبیت  حوله به نوع الیافی که در تولید حوله بکار می برند بستگی دارد .

ابعاد و سایز حوله:

تولید کنندگان حوله های استخری را در ابعاد و سایز های مختلفی تولید می کنند ابعاد حوله های استخری به گونه ای است که تمام قد را چوشش می دهد.

 اما سایز اصولی و استانداد ان (130  در 70  ) و (140 در 70  )و (130 در 80)و ( 140 در 80) است .

تعداد سفارش:

همانطو ک گفته شد قیمت عمده حوله با قیمت خرده ان بسیار متنفاوت است و تعداد سفارش در تعیین قیمت حوله موثر است.

چرا که هرچه سفارش بیشتر و عمده تر باشد قیمت آن نیز به ازای یک کالا کمتر خواهد بود وهزینه حمل و نقل بین تعداد بیشتری تقسیم خواهد شد.

حوله استخری ارزان شد!!!قیمت عمده
حوله استخری ارزان شد!!!قیمت عمده

علت بوگرفتن حوله

برای درک بیشتر این مطلب به این توجه کنید زمانی که میکروبی در زیر بغل و یا هر قسمتی دیگری از بدن قرار می گیرد باعث می شود که چربی پوست را تجزیه کنند و باعث بوی بد شوند حالا اگر این میکروب ها و جربی های پوست که پس از ارتباط مستقیم با حوله قرار می گیرند  شسته نشود سبب بوی بد حوله می شود پس بوی بد حوله می تواند یکی از نشانه های وجود الودگی حوله باشد جنس حوله های هتلی سفید تولید شده توسط تولید کنندگان ما از کیفیت بسیار بالایی تولید می شود و اصلا بوی بدی به خود نمی گیرند.

ارزان ترین قیمت حوله استخری در کشور را می توانید در حوله هما خریداری کنید.

شرایط شست وشو ونگه داری حوله های استخری

 برای اینکه حوله ها با دقت بیشتری  شست وشو داده شوند و از تمییزی ان ها اطمینان حاصل کنند از مواد ضد عفونی کننده استفاده می کنند

اما در حالت عادی شست وشوی مکرر حوله  با مواد شوینده مناسب و دمای مناسب اب کافی است.
شست وشوی جداگانه حوله از سایر لباس ها بهترین روش است.

بسیاری از افراد عادت دارند که حوله ها را همراه با سایر وسایل دیگر در لباسشویی قرار می دهند که این کار سبب می شود افرادی که به بیماری های پوستی و قارچی و غیر  مبتلا هستند از طریق حوله این بیماری را به سایر افراد انتقال دهند پس بهتر است حوله ها را جدا از سایر لباس ها بشویید.

فروش حوله تبلیغاتی با بردر رنگی در حوله هما بازار گرمی به راه انداخته است.

ضمانت کیفیت حوله استخری ارزان

اکثر خریداران عمده و صاحبان هتل ها که به دنبال حوله های استخری هستند خواهان حوله اینند که تولید کنندگانش کیفیت و جنس ان را تضمین کند تا با اطمینان بیشتری خرید کنند.تولیدکنندگان حوله استخری در تولید حوله ها از الیاف با کیفیت و مرغوبی استفاده می کنند و همین امر سبب می شود که کیفیت حوله های تولید شده را تا سه سال تضمین کنند و در قرارد ذکر خواهند که در صورت هرگونه تغییر ظاهر و پرز دهی مشتریان می توانند جنس خریداری شده را پس بفرستند و مبلغ پرداختی را پس بگیرند ضمانت کردن حوله ها به خریداران این اطمینان را می دهد که با خیال راحت تری خرید کنند و موجب جلب اعتماد ان ها می شود.

تنوع طرح و رنگ در حوله استخری عمده

تنوع طرح و رنگ در بین حوله های استخری بسیار زیاد است به گونه ایست که نیاز خریداران با هر سلیقه ای برطرف می شود تولید کنندگان در تولید حوله ها از رنگ های ثابتی استفاده می کنند تا در حوله در صورت استفاده مکرر و شست وشو تغییر رنگ ندهند و ظاهر اولیه شان تغییر نکند حوله های استخری علاوه بر تنوع در طرح و رنگ در ابعاد و سایز های مختلفی تولید می شوند .

ویژگی حوله های استخری:

از ویزگی های بارزی که هر حوله های باید داشته باشد به قدرت جذب و ابگیر بالا لطافت و نرمی ، ابعاود وسایز مناسب و… می توان اشاره کرد چون حوله ها در بازه زمانی کوتاهی مورد استفاده قرار می گیرند باید جنس ان باید به گونه ای باشد که تغییر رنگ ندهند و کیفیت اولیه خود را هم چنان حفظ کنند و جنس انها به گونه ای باشد که نرمی و لطافت خود را پس از مدتی از دست ندهند

فروش انلاین حوله استخری ارزان

تمایل مردم خرید آنلاین انواع محصولات اعم از پارچه های حوله ای و دستمال میکروفایبر افزایش پیدا کرده است.

مجموعه ی  ما برای بهره مندی متقاضیان از خرید حوله استخری به صورت آنلاین این امکان را فراهم نموده تا تا بتوانند به صورت انلاین سفارش خود را به ثبت رسانده و کالای خود را در اسرع وقت بدون هیچ گونه ایراد در بافت و شکل ظاهری تحویل بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.