تولید و چاپ بهترین حوله تبلیغاتی با جدیدترین تجهیزات

کارخانه حوله تبلیغاتی کجاست؟

کارخانه حوله تبلیغاتی کجاست؟


تولید و چاپ بهترین حوله تبلیغاتی با جدیدترین تجهیزات را تنها از بازار خریدو فروش حوله و نمایندگی های معتبر می توانید تهیه کنید.

خدمت جدید حوله هما تولید حوله بیمارستانی با هر کیفیتی که بخواهید !

تولید و چاپ بهترین حوله تبلیغاتی با جدیدترین تجهیزات
تولید و چاپ بهترین حوله تبلیغاتی با جدیدترین تجهیزات

تولید و چاپ بهترین حوله تبلیغاتی

تولید و چاپ حوله تبلیغاتی برای بسیاری از کسب و کار ها از جمله صاحبان باشگاه  هتل ها مراکز تفریحی و گردشگری و…. از اهمیت بالایی بر خوردار است.زیرا اکثرصاحبین کسب کار ها به دنبال تاثیر گذاری برند خود و ماندگار شدن در ذهن مشتریان هستند.چاپ لوگو بر روی حوله ها یک روش تبلیغاتی غیر مستقیم برای کسب و کارها به شمار می رود  و در جذب مشتری بسیار تاثیر گذار است .

حوله های تبلیغاتی از چه جنسی تولید می شوند؟

از انجایی که تولیدو چاپ حوله های تبلیغاتی یک روش تاثیر گذار در جهت جذب و افزایش مشتری می باشد اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشند سبب  رضایت خریداران و مشتری ها می شود .

تولیدکنندگان در تولید حوله های تبلیغاتی از الیاف های مختلفی استفاده می کنند تا حوله های تولید شده از کیفیت و نرمی و لطافت مناسبی برخوردار باشد

اکثر الیاف و جنس حوله های تبلیغاتی از جنس پنبه خالص، بامبو، نانو..است که از کیفیت بالایی بر خوردار هستند و می تواند رضایت مشتریان را کاملا جذب کنند این گونه حوله ها بسیار مناسب پوست های حساس  هستند.

تولید و چاپ بهترین حوله تبلیغاتی با جدیدترین تجهیزات
تولید و چاپ بهترین حوله تبلیغاتی با جدیدترین تجهیزات

انواع الیاف های به کار رفته در حوله های تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی پنبه ای

   حوله های تولید شده از پنبه از قابلیت جذب آب بالایی برخوردار می باشد و به آسانی قابل شستشو است در بین تولیدکنندگان الیاف پنبه به دلیل ویژگی های بارز ان یکی از محبوب‌ترین الیاف برای تولید حوله می‌باشد. در صورتی که به دنبال خرید حوله‌ هایی با کیفیت هستید ،این نوع حوله‌ی ها می تواند گزینه مناسبی برای خریداران باشد.

حوله های تبلیغاتی  از جنس پنبه و الیاف پلی استر

حوله‌های تولید شده از جنس پنبه و پلی استر  معمولاً ضخیم و بادوام هستند. به همین دلیل از قدرت جذب اب بالایی برخوردارند.

حوله‌ی تولید شده از پنبه و الیاف پلی استر نسبت به حوله‌های پنبه‌ای ازنرمی، لطافت و سبکی خاصی برخوردار هستند.

حوله های تبلیغاتی  تولید شده از الیاف بامبو:

حوله های تولید شده از الیاف بامبو بسیار مناسب افرادی است که از پوست حساسی برخوردار هستند و از الرژی رنج می برند حوله های بامبو گزینه مناسبی است.

از ویژگی های حوله های بامبو می توان به سبک بودن ان در عین حال قدرت جذب بالای ان اشاره کرد همچنین این حوله ها از خواص ضد باکتری و ضدمیکروب برخوردار هستند

حوله های  تبلیغاتی تولید شده از میکروفایبر:

از ویژگی های ان می توان به قیمت مناسب  در مقایسه با کیفیت بالای ان اشاره کرد قدرت جذب فوق العاده بالای ان سبب شده که از طرفداران زیادی برخوردار شود در مقابل انواع لکه مقاوم می‌باشد. این نوع الیاف بسیار سبک و نرم می‌باشد. معمولاً حوله‌هایی با الیاف میکروفایبر بیشتر در فصول گرم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ضمانت کیفیت بهترین حوله تبلیغاتی به چه صورت است؟

برای جلب رضایت خریدار و ماندگار شدن محصول در ذهن مشتری باید محصول از کیفیت باایی برخوردار باشد تا بعد از هر بار استفاده نام یرند شما برای ان ها یاد اور شود.

از این رو بیشتر کسب و کار ها به دنبال حوله هایی با کیفیت و مرغوب هستند زیرا رضایت مشتری ها اولویت کار ان ها می باشد.

تولید کنندگان حوله های تبلیغاتی همواره حوله های تولید شده را از لحظاظ کیفیت و رنگ ضمانت می کنند تا خریداران با خیال راحت بتوانند خرید کنند تولید کنندگان در بافت و تولید حوله از الیاف هایی استفاده می کنند که در صورت استفاده های مداوم و شست وشو های مکرر تغییر رنگ نمی دهند و ظاهر و کیفیت اولیه خود را همواره حفظ می کنند.

این مزیت سبب شده خریداران به سمت حوله های تبلیغاتی روی بیاورند تا ان ها هم رضایت مشتریان را کاملا جلب کنند با ضمانت کیفیت کالا خریدی راحت و اسوده را تجربه خواهید کرد.

تولید و چاپ بهترین حوله تبلیغاتی با جدیدترین تجهیزات
تولید و چاپ بهترین حوله تبلیغاتی با جدیدترین تجهیزات

نکات قابل توجه در هنگام خرید حوله های تبلیغاتی

جنس نخ

نوع جنس به کار رفته در حوله های هتلی متفاوت است اما اصولا حوله های تولیدی از جنس پنبه بسیار با کیفیت تر هستند.

تراکم یا وزن حوله

وزن و تراکم در حوله های تولیدی بسیار متفاوت است وزن ان باید به گونه ای باشد که نه زیاد سبکو نه زیاد سنگین  باشد.

نوع رنگ

حوله هایی که در تولید ان  از رنگ ثابت استفاده شده باشد در صورت شست و شو های مکرر تغیر رنگ نمی دهند

ابعاد حوله

حوله ها در ابعاد و انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند حوله های دستی درابعاد کوچک تری تولید می شوند.

بسته بندی های شیک و لوکس بهترین حوله تبلیغاتی

خریداران عمده حوله های تبلیغاتی که کثرا باشگاه ها سالن های ارایشی و هتل ها و… هستند می توانند حوله های تبلیغاتی را در بسته بندی های شیک و لوکسی سفارش دهند تا طراحان ما به صورت حرفه ای بسته بندی حوله ها را بر عهده بگیرند بسته بندی ها  علاوه بر شیک شدن محصول سبب می شود که اسیبی به حوله نرسد و به عنوان یک محافظ عمل کند.

بسته بندی حوله های تبلیغاتی می تواند به شکل های مختلفی صورت بگیردمی توانید بسته بندی ها را  به صورت  جعبه های کادویی متنفاوت یا سلفون ،کاغذ و یا ترکیبی از انها باشد بسته به سلیقه ی شما سفارش دهید.

تولید جدیدترین حوله استخری با دستگاه های بروز موجب بیشتر تر شدن کیفیت حوله ها شده اند.

نحوه سفارش و تهیه بهترین حوله تبلیغاتی با جدیدترین تجهیزات

خریداران برای خرید و سفارش حوله های تبلیغاتی علاوه بر مراجعه حضوری در بازار های خرید و فروش حوله تبلیغاتی و نمایندگی های فروش می توانند به صورت انلاین نیز اقدام به خرید کنند در خرید انلاین خریداران بدون سر درگمی و اتلاف وقت وهزینه به راحتی و تنها با صرف چند کلیک  می توانند محصول مورد نظر خورد را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.