تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگو شما روی حوله

قیمت حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگو شما روی حوله


تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگو شما روی حوله با هر طرح و رنگی در مجموعه ما قابل اجرا است.
جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگو شما روی حوله
تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگو شما روی حوله

درج لوگوی شما روی حوله تبلیغاتی به چه صورتی انجام می شود؟

اگر به دنبال افزایش مشتری و محبوبیت کالای خود هستید طراحی و درج لوگو بروی روی حوله های تبلیغاتی با نام برند شما یکی از راه های بسیار بازده در این زمینه محسوب می شود.

طراحی و درج لوگو می تواند به صورت سمبل ، علامت ، نشانه،نوشتار، و یا ترکیبی از موارد گفته شده باشد. در صورت طراحی مناسب و حرفه ای خریداران را بسیار تحت تاثیر قرار میدهد .در بسیاری از موارد تصویر یک لوگو اولین چیزی است که با شنیدن یک نام به ذهن مشتری ها می‌رسد.

امروزه طراحی لوگو بر روی حوله ی تبلیغاتی به یک روش بسیار مناسب برای تبلیغات تبدیل شده و بشتر شرکت ها و برند ها برای تبلیغات خود از این روش استفاده می کنند زیرا این روش نسبت به سایر روش ای دیگر از مزایای بالاتری برخروردار است از جمله ماندگاری بیشتر در ذهن خریدار،هزینه مناسب ان نسبت به سایر تبلیغات و…….

از مزایای طراحی و درج لوگو بر روی حوله های تبلیغاتی می توان به ماندگاری طولانی برند شما در ذهن مشتری،هویت بخشیدن به کسب و کار شما ،جذب مشتری و خریدار و هم چنین سبب می شود مجموعه ی شما حرفه ای تر به نظر برسد.

برای درج لوگو بر روی حوله تنها کافیست با طراحان مجموعه ما در ارتباط باشید. طراحان مجوعه ما با چندین سال سابقه در زمینه طراحی لوگو می توانند بهترین طرح ها را برای برند شما پشنهاد کنند طراحی لوگوی شما برای بافت روی حوله و کمک به انتخاب رنگ ایده آل حوله برای بیزینس شما از  وظایف مهم این مجموعه می باشد.

درج لوگو بر روی انواع حوله تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند این حوله ها می تواند درحوله های دستی، حوله های تن پوش، حوله های استخری و…….باشد درج لوگو بر روی انواع حوله ها صورت می گیرد از ان جایی که صاحبان برند و شرکت ها به دنبال دیده شده برند خود هستند

صاحبین شرکت و خریداران عمده ای که به دنبال مطرح کردن برند خود هستند وهم چنین کاندگار شدن نام ان ها در ذهن مردم از هدف های تبلیغاتی ان ها به شمار می رود  طراحی و درج لوگو بر روی حوله یکی از زاه های مناسب برای تبلیغات است.

تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگوی شما روی حوله
تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگو شما روی حوله

تولید کننده های حوله تبلیغاتی از چه الیافی در تولید حوله  استفاده می کنند ؟

حوله های تبلیغاتی با  الیاف  پنبه

از ویژگی های حوله های تبلیغاتی با الیاف پنبه می توانبه قدرت جذب و ابگیری بالا اشاره کرد از دیگر ویژگی های بازر ان قابلیت شست و شوی راحت و اسان ان است  الیاف پنبه یکی از الیاف های محبوب در بین تولید کنندگان بشمار می رود

   در صورتی که به دنبال خرید حوله‌ هایی با کیفیت هستید ،این نوع حوله‌ی ها می تواند گزینه مناسبی برای خریداران باشد.

حوله های تبلیغاتی  از جنس پنبه و الیاف پلی استر

حوله هایی که در بافت ان ها به صورت ترکیبی از الیاف پنبه و پلی استر استفاده می شود معمولا ضخیم و بادوام هستند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند و نسبت به سایر حوله ها ار نرمی لطافت و سبکی خاصی برخوردار هستند.

حوله های تبلیغاتی  تولید شده از الیاف بامبو:

الیاف بامبو جزو یکی از الیاف  هایی به شمار می رود  که برای پوست های حساس بسیار مناسب است و پوست را دچار التهاب و حساسیت نمی کند.

قدرت جذب بالای اب و سبک بودن حوله از جمله ویژگی هایی است که خریداران را برای خرید این حوله ترغیب می کند.

همچنین این حوله ها از خواص ضد باکتری و ضدمیکروب برخوردار هستند.

حوله های تبلیغاتی تولید شده از میکروفایبر

قیمت مناسب ،کیفیت بسیار بالار،قدرت جذب و اب گیری فوق العاده بالای ان  از جمله ویژگی هایی است که سبب شده این حوله ها جزو یکی از حوله های پر طرفدار در بین سایر حوله ها قرار بگیرد حوله هایی با این الیاف بسیار سبک و نرم هستند  و در برابر لکه و الودگی ها بسیار مقاوم هستند .

پخش مستقیم حوله بیمارستان در کل کشور را در کم ترین زمان ممکن با ما تجربه کنید.

تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگو شما روی حوله
تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگو شما روی حوله

سفارش بسته بندی های شیک و لوکس حوله های تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی را می توان در بسته بندی های متنوع و شیکی سفارش داد همان طور که درج لوگو سبب ماندگار شدن برند در ذهن خریداران می شود نحوه بسته بندی ننسز می تواند بر ذهن مشتری تاثیر گذار باشد و خریدار را به خریدی دوبار ترغیب کند.

بسته بندی ها علاوه بر محافظت از محصول و در امان ماندن محصول از هر اسیب و الودگی موجب می شود که حوله دو چندان به چشم خرید بیاید.

سفارش بسته بندی ها توسط طراحان حرفه ای با چندین سال تجربه در  مجموعه ما صورت می گیرد. 

بسته بندی حوله های تبلیغاتی می تواند به شکل های مختلفی صورت بگیردمی توانید بسته بندی ها را  به صورت  جعبه های کادویی متنفاوت یا سلفون ،کاغذ و یا ترکیبی از انها باشد. بسته به سلیقه ی شما سفارش دهید.

نحوه سفارش تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگو شما

برای تهیه و سفارش تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگو خود علاوه بر خرید حضوری می توانید از طریق سایت فروشگاه اقدام به سفارش و خرید کنید در خرید انلاین خریداران می توانند به راحتی در خانه و بدون مراجعه به فروشگاه ها و تولیدی ها محصول مورد نظر خورد را تنها با چند کلیک تهیه کنند.

در خرید انلاین خریداران می تواند به راحتی حوله موردنظر خود را با سایر فروشگاه ها و مراکز خرید و حوله از نظر جنس و کیفیت مقایسه کنند و محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

برای شناخت آن که بهترین تولیدی های حوله تبلیغاتی کدام است؟ مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.