تولیدکنندگان بهترین حوله هتلی


تولید حوله هتلی از موارد مهیست که توسط شرکت ما انجام می شود.و کیفیت ما در کار نکته ایست که باعث شده شرکت ما در زمره بهترین تولید کنندگان حوله هتلی قرار بگیریم.امروز می خواهیم تا شما را بیشتر با چگونگی خرید این حوله ها آشنا کنیم.

تولیدکنندگان بهترین حوله هتلی

طرز نگهداری اصولی از حوله هتلی

طرز نگهداری اصولی از حوله هتلی  یکی از مواردی که باید در هر هتل رعایت شود چگونگی نگهداری حوله هتلی است.این اصل به این علت اهمیت دارد که حوله های هتلی برای داشتن عمر بیشتر باید مواردی را در روش نگه داری آنها رعایت کرد.برای مثال نوع شست وشو درجه ،حرارت آب ،نوع مواد شوینده و در انتها چگونگی خشک کردن حوله ها اهمیت دارد.

اهمیت این قضیه از ان جهت است که کیفیت و نرمی حوله ها از بین نرود و حس خوبی به مشتریان شما پس از استفاده بدهد.هر حوله با توجه به جنسی که از آن ساخته شده باید در جای مناسب خود استفاده شود چون این قضیه در میزان جذب حوله تاثیر می گذارد.

یکی از نکاتی که هنگام خرید حوله برای هتل خود باید به آن توجه کنید لوکس و زیبا بودن آن حوله است تا هنگام استفده حس خوبی به مهمانان شما بدهد و می توانم به شما اطمینان بدهم که این مورد حس رضایت زیادی در آنها به وجود می آورد.

مراحل تولید حوله هتلی

مراحل تولید حوله هتلیتولید حوله های هتلی به طور کلی شامل مراحلی میباشد تا از پنبه شکوفه زده تبدیل به یک حوله زیبا شود. در این قسمت مقداری درباره چگونگی مراحل تولید حوله ها با شما صحبت میکنیم.

1.برداشت پنبه: برای حوله میتوان از الیاف پنبه طبیعی یا الیاف مصنوعی استفاده کرد.خود پنبه طبیعی هم دارای کیفیت های متفاوتیست که باید انتخاب کرد.

2.کاردینگ:تمیز کردن الیاف پنبه و خارج کردن آن از پوسته در مرحله قرار میگیرد.

3.شانه کردن: این عمل برای جدا شدن قسمت های بلند تر انجام می شود و قست کوتاه الیاف حذف می شود.

4.ریسندگی: در این مرحله طول الیاف که به هم دیگر می پیوندد و بلند میشود.

5.تاب دادن الیاف: این عمل باعث به هم پیچیدن الیاف میشود . بافت آن ایجاد می شود.

6. رنگرزی و بافت: این دو مرحله وابسته به اینکه حوله چگونه مورد استفاده قرار بگیرد به ترتیب انجام می شود یعنی ممکن است ابتدا رنگرزی باشد سپس بافت و یا نه برای مثال شما بخواهید از آرم هتل خود بر روی حوله استفاده کنید در اینصورد ابتدا بافت انجام شده سپس رنگ رزی انجام می شود. در بافت حوله یکی از مواردی که اهمیت دارد تراکم آنست که میزان جذب حوله را مشخص می کند.

7. مرحله آخر هم برش و دور دوزی حوله است تا به شکل دلخواه شما در بیاید.

شما می توانید با توجه به نیاز خود حوله هتلی مورد نیازتان را به ما سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.