توزیع پارچه حوله ای بیمارستانی


اگر بخواهید خرید عاقلانه برای پارچه حوله ای بیمارستانی داشته باشید باید از کارخانجات نساجی این خرید را داشته باشید که معروف ترین کارخانجات نساجی در شهر اصفهان واقع شده اند . توزیع پارچه حوله ای بیمارستانی برای  دوخت و تحویل حوله ها به مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان در رنگ ها  مختلف در طرح های حوله تنی، دستی، حمامی صورت می گیرد. در این مقاله در مورد مشخصات پارچه حوله ای بیمارستان و مراکز تولیدکننده آن صحبت خواهیم

توزیع پارچه حوله ای بیمارستانی

مشخصات پارچه حوله ای بیمارستانی درجه یک

مشخصات پارچه حوله ای بیمارستانی درجه یک یکی از پر مصرفترین پارچه ها که در بیمارستان به کار می رود پارچه حوله ای بیمارستانی است که برای بهداشت فردی کاربرد دارد و تماس مسقیم با دست ،صورت و تن دارد و باید درجه یک آن مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع پارچه حوله ای بیمارستان شامل:

  1. پارچه نازک
  2. ضخیم
  3. پارچه البسه
  4. یکبارمصرف

یکی از مشخصات پارچه حوله ای بیمارستان درجه یک این است که یکبار مصرف باشد که در بیشتر قسمت ها بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد.

تولیدکننده پارچه حوله ای بیمارستانی درجه یک

تولیدکننده پارچه حوله ای بیمارستانی درجه یکتولیدکننده پارچه حوله ای بیمارستانی درجه یک کارخانجات نساجی واقع در اصفهان می باشند که جز مراحل اصلی که در زیر دکر شده است باید دارای نیروی اطلاع رسانی جمعی قوی باشد و دارای امروزی ترین روش برای خرید مشتری را دارا باشد برند حوله هوما دارای وب سایتی می باشد که برای اطلاع رسانی مشتریان از امروزی ترین طرح و رنگ حوله را دارا می باشند که می توانید از خرید اینترنتی این وب سایت استفاده نمایید.

مراحلی که تولید کنندگان پارچه حوله ای باید برای تولید سپری کنند:

  1. عدل پنبه: پنبه هایی که به کارخانه برده می شوند در میان آنها شاخه های کوچک،گرد و خاک است که دستگاه تنبه چک کنی الیاف پنبه را جدا میکند و بسته بندی می شود.
  2. ریسندگی: دو نوع ریسندگی موجود است که کارخانجات انجام می شود: ریسندگی بدون شانه زتی و با شانه زنی.
  3. دولاتابی: نخ های نازکتر به هم تابیده می شوند تا نخ ضخیم تر حاصل شود.
  4. بافندگی: براساس طرح مشخص شده پارچه حوله ای دستگاه بافندگی بافت می زند.
  5. تکمیل و رنگ رزی: مراحل تکمیلی که بعد از تولید به انجام می رسد شامل مراحلی است که نخ ،پارچه و نساجی سپری می کند کاری بی نقص حاصل می شود.در این نوع صنعت مرحله تکمیل به این نیت می باشد که باعث نرمی، زیبایی و مقامت پارچه در برابر آب رفتگی و در کل تولید محصولی درجه یک می باشد. رنگرزی: الیاف و نخ پارچه با موادشیمیایی و رنگرزی آغشته به رنگ شود.
  6. دوخت: برای جلوگیری از ریش ریش شدن تارو پود لبه حوله در مرکز خیاطی کارخانه حوله دوخته می شود.
  7. بسته بندی
  8. عرضه 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.