بزرگترین بازار عمده فروشی حوله دستی در کشور

حوله دستی عمده

حوله دستی عمده


بزرگترین بازار عمده فروشی حوله دستی در کشور با ارائه متنوع ترین حوله ها یکی از بازار های محبوب عمده فروشان می باشد.
جهت ارتباط با این بازار تماس بگیرید.

حوله دستی عمده
حوله دستی عمده

عمده فروشی حوله دستی

حوله های دستی یا همان حوله های دست و صورت یکی از حوله های پرطرفدار در بین سایر حوله ها می باشد حوله های دستی در سایز و ابعاد متفاوتی تولید می شوند که نیاز مشتریان را برطرف کند اما سایر و ابعاد استاندارد برای حوله های دستی 40در80 سانتی متر است .  قیمت عمده حوله در مقایسه با با قیمت خرده ان بسیار متنفاوت است و تعداد سفارش در تعیین قیمت حوله موثر است

چرا که هرچه سفارش بیشتر و عمده تر باشد قیمت آن نیز به ازای یک کالا کمتر خواهد بود و هزینه حمل و نقل بین تعداد بیشتری تقسیم خواهد شد.

بزرگترین بازار عمده فروشی حوله دستی در کشور
بزرگترین بازار عمده فروشی حوله دستی در کشور

 کیفیت حوله های بازار عمده فروشی حوله دستی باید چگونه باشد؟

کیفیت اکثر حوله ها باتوجه به نوع نخ و الیاف به کاررفته در تولید ان می تواند بسیار متفاوت باشد. به همان اندازه که اگر الیاف با کیفیت تر باشد کیفیت حوله تولیدی نیز بالاتر می باشد برای تولید حوله های دستی تولید کنندگان حوله از الیاف بامبو، پنبه، پلی استر، پشم و… استفاده می کنند که هرکدام ویژگی های بارز خود را دارا است.

حوله هایی که در تولید ان از تلیاف پنبه استفاده می شود از قدرت جذب و ابگیری بالایی برخوردار هستند از دیگر ویژگی های حوله های تولید شده از ابن الیاف می توان به شست و شوی راحت و خشک شدن سریع ان اشاره کرد دهمچنین از دیگر ویژگی هایی که باعث شده بسیاری از مردم به سمت این نوع حوله ها بروند قیمت مناسب و ارزان ان با توجه به کیفیت بالای ان است.

اما برخلاف حوله هایی که از الیاف پنبه تولید می شوند حوله های تولید شده از الیاف پشم قابلیت شست وشوی راحت را ندارند و در روز های سرد و بارانی ( زمستان و پاییز) خیلی زمان می برد تا حوله خشک شوند و قیمت ان نسبت به حوله های دستی از الیاف پنبه بسیار از قیمت بالایی برخوردار است اما تنها وجه مشترکی که با حوله های دستی پنبه ای دارند این است که قدرت اب گیری و جذب رطوبت ان بسیار بالا است.

حوله های دستی  تولید شده از بامبو انقدر از کیفیت بالایی برخوردار هستند و لطافت و نرمی ان سبب شده که مناسب با هر پوستی باشد خصوصا پوست های حساس که به بسیاری از مواد الرژی دارند. الیاف بامب وکه در تولید حوله های دستی به کار می رود از خاصیت ضد قارچ و باکتری بر خوردار می باشد و این باعث شده که این حوله ها از محبوبیت زیادی در میان مردم  برخوردار شوند. وزن حوله های تولید شده ار الیاف بامیو در مقایسه با سایر حوله بسیار سبک و کم وزن است پس می تواند گزینه مناسبی برای استفاده روزانه شما عزیزان باشد.

خرید مستقیم از بزرگترین بازار عمده فروشی حوله دستی

باخرید مستقیم از بزرگترین بازار عمده فروشی حوله دستی می توانید حوله هایی بسیار با کیفیت و مرغوب تهیه کنید علاوه بر ان قیمت حوله ها به صورت عمده در مقایسه با قیمت خرده ان بسیار مناسب می باشد.

بافندگان و تولیدی های  حوله با دارا بودن مجوز بهداشت از وزارت بهداشت همواره حوله هایی با استاندار های جهانی را تولید و در بازار عمده  عرضه می کنند این ویژگی موجب شده که خریداران با خیالی اسوده خرید کنند.

 عمده حوله دستی بیشتر نمایندگی های فروش عمده حوله فروشگاه ها ،نمایشگاه ها  سالن های ارایشی بیمارستان ها و…. هستند.

سفارش تولید حوله دستی با طرح های جدید و رنگ های متنوع را در حوله هما می توانید ثبت کنید!

بزرگترین بازار عمده فروشی حوله دستی در کشور
بزرگترین بازار عمده فروشی حوله دستی در کشور

چگونگی نگهداری از حوله های دستی

حوله های دستی (دست و صورت) همان طور که از نام ان پیداست برای خشک شدن دست و صورت استفاده می شود پس در صورت اسنفاده ی مکرر لازم است چن بار در هفته جهت شست وشوی ان اقدام کرد تا محیطی برای رشد قارچ ها و کپک ها نباشد.

اولین نکته ای که باید به ان توجه کرد این است که برای شستن حوله های دستی از شوینده هایی که قوی هستند و حاوی کلر هستند استفاده نکرد در صورت استفاده کردن این نوع شوینده ها باعث می شود که به الیاف به کاررفته در حوله ها اسیب برسد و این باعث می شود که عمر مفید حوله که چن سال است به کمتر از این زمان برسد

نکته دوم این است که حوله های دستی را با اب با دمای بالا (داغ) نشویید بهتر است با ابی که دمای معمولی وملایمی  دارد بشویید چون اب داغ باعث صدمه زدن به الیاف حوله می شود و ممکن است حوله حالت اولیه خود را از دست بدهد و چروک شود و ظاهر ناپسندی به خود بگیرد.

بهترین نحوه شست وشوی حوله های دستی این است که ان ها را جدا از سایر لباس ها بشویید و پس از شست و شو ان را در هوای ازاد و چه بسا در زیر نور خورشید قرار داده تا تا از هرگونه لکه و میکروبی عاری شود.

نحوه خرید از بزرگترین بازارعمده فروشی حوله دستی

خریداران و مشتری ها علاوه بر خرید حضوری از بازار عمده فروشی حوله دستی می توانند از طریق وب سایت ما نیز اقدام به خرید حوله هایی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت کنند

فروش انلاین (خرید غیرحضوری)برای افرادی که در مسافت های دور تری هستند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد زیرا هم در زمان و هم در هزینه رفت و امد ان ها صرفه جویی می شود و هم چنین می تواندد با دقت بیشتری کلای مد نظر خود را پیدا کنند و در صورت انتخاب ان را سفارش دهند تا در اسرع وقت به دست ان ها برسد  برای مشاوره و خرید از سایت با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

آیا خبر دارید محل کارخانه حوله تبلیغاتی کجاست؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.