بازار خرید و فروش پارچه حوله ای

فروش عمده حوله استخری در مازندران

فروش عمده حوله استخری در مازندران


شاید شما از آن دسته افرادی هستید که بدنبال نوع خاصی از پارچه می گردید. ما در اینجا پارچه حوله ای را ارائه می کنیم. بعضی از پارچه فروشی ها همه نوع پارچه عرضه می کنند ولی در بازار خرید و فروش پارچه حوله ای فقط به این نوع پارچه اختصاص داده شده است جهت آشنایی بیشتر از  این بازار ما را تا انتها همراهی کنید.

بازار خرید و فروش پارچه حوله ای

ضخامت مناسب پارچه حوله ای

ضخامت مناسب پارچه حوله ایپارچه های حوله ای هم می توانند سبک و لطیف باشند هم ضخیم و سنگین که نوع ضخیم آن بدلیل اینکه از الیاف بیشتری بافته شده اند وزن بالایی دارند. ضخامت مناسب پارچه حوله ای بدلیل حذب آب بالایی هست که دارند و به صورت کیلویی و فله ای یا متری داد و ستدد می شوند.

صفر تا صد محصول همگی تولید داخل بوده که حتی توانسته اند در بازارهای جهانی خوش بدرخشند. پارچه  های حوله ای با ویژگی ها و انواع مختلفی که دارند مانند پارچه های حوله ای یکبارمصرف، ضخیم، نازک، ضدحساسیت، البسه و …  که در این بازار پارچه وجود داشته و به فروش می رسند.

از ویژگی های اصلی ضخامت پارچه حوله ای وزن بالای 400گرم می باشد ولی در حوله نازک زیر 400 گرم را شامل می شود. این حوله ها از آنجایکه مواد اولیه درجه یک و مرغوب تشکیل شده اند می توان آن را  پارچه درجه یک نامید. برای هرگونه سوال در خصوص این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید. 

قیمت پارچه حوله ای کیلویی

قیمت پارچه حوله ای کیلوییفروش پارچه حوله ای به صورت عمده  و یا کیلویی عرضه می شود که نوع کیلویی آن ارزان تر از متری می باشد بنابراین مشتریان زیادی را به خود جذب می کند. قیمت پارچه حوله ای بسته به کیفیت آن سنجیده می شود پارچه حوله ای کیلویی که بیشتر برای دوخت حوله و مصارف روتختی استفاده می گردد.

با توجه به نوسانات اخیر بازار  جهت اطلاع شما مشتریان گرامی لیست قیمت پارچه حوله ای کیلویی به صورت بروز شده قرار داده ایم . این پارچه ها که در عرض 200 سانتی متر در رنگها و طرح های متنوع سفارش داده می شوند که بیشتر مصارف پارچه های حوله ای در بیمارستان ها و تنظیف منازل  که به صورت روزمره استفاده می گردد.

همچنین برای دوخت انواع لباس حوله ای نوزاد و هتل ها و استخرها  که بسته به کیفیت و ابعاد آن متغیر می باشند. جهت خرید این محصولات به صورت عمده و کیلویی کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و محصول خود را با اطمینان بیشتر دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.