بازار خرید حوله های پالتویی هتلی با ضمانت بی قید و شرط

بازار خرید حوله های پالتویی هتلی با ضمانت بی قید و شرط

بازار خرید حوله های پالتویی هتلی با ضمانت بی قید و شرط


بازار خرید حوله های پالتویی هتلی با ضمانت بی قید و شرط یکی از بازار های بزرگ خرید و فروش حوله می باشد که تنوع کار ها در این بازار ها بسیار بالا است.

فروش حوله بیمارستان از کارخانه فرصت مناسبیست که نباید آن را از دست داد.

پخش عمده جدیدترین حوله تن پوش هتلی با قیمتی بسیار ارزان تر و بافتی فوق العاده انجام می شود.

بازار خرید حوله های پالتویی هتلی با ضمانت بی قید و شرط
بازار خرید حوله های پالتویی هتلی با ضمانت بی قید و شرط

حوله های پالتویی هتلی

عموما حوله هایی پالتویی یا همان تن پوش ها دارای بند یا کمر بند هستندکه دور کمر فرد بسته می شود و این ویژگی سبب می شود که دست ها ازاد باشد و به راحتی به کار های دیگر از جمله خشک کردن مو و … رسید هم چنین اگر حوله ه بسته باشد دیگر نگران ان نیستید که حوله از دور شما بیفتد.

حوله پالتویی در سه سایز متوسط  بزرگ و خیلی بزرگ و هم چنین در سه نوع حوله های زنانه مردانه و بچه گانه تولید و در بازار عرضه می شود.

بازار خرید حوله های پالتویی هتلی با ضمانت بی قید و شرط
بازار خرید حوله های پالتویی هتلی با ضمانت بی قید و شرط

بورس خرید و فروش  حوله های پالتویی هتلی

بورس خرید و فروش حوله های پالتویی در اصفهان و تبریز می باشد این مراکز یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش حوله پالتویی با قیمت مناسب هتلی  در ایران به شمار می رود.

نکات قابل توجه هنگام خرید حوله های پالتویی هتلی

خاصیت ضد باکتری بودن حوله

امروزه بیشتر تولید کنندگان حوله هایی تولید می کنند که از خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ برخوردار هستند این فناوری سبب شده که دیگر حوله ها محلی برای رشد قارچ و باکتری نباشد و سبب حساسیت و بیکاری های پوستی نشوند

خشک شدن سریع حوله

مرطوب ماندن و دیر خشک شدن حوله یکی دیگر از عوامل ایجاد و رشد باکتری و قارچ در حوله می باشد علاوه لطافت و نرمی باید قابلیت خشک شدن سریع را نیز داشته باشد تا منبعی برای رشد باکتری و قارچ ها نباشد

میزان جذب و ابگیری حوله پالتویی هتلی

یکی دیگر از ویزگی هایی که سبب می شود حوله با کیفیت باشد میزان جذب و اب گیری بالای حوله می باشد که بسته به وع الیافی دارد که در ان به کار رفته است .

نداشتن بو و رایحه در حوله

در بازار های خریدو فروش حوله های پالتویی حوله های زیادی یافت می شود که به رایحه ها و خوش بو کننده ها اغشته هستند  در ظاهر شاید این بو ها بسیار خوب به نظر برسد اما ممکن است برای افراد حساس مضر باشد و بر پوست و ریه ان ها اسیب جدی وارد کند.

نرمی و لطافت حوله پالتویی هتلی

ویژگی لطافت و نرمی حوله کاملا به این بستگی دارد که در تولید حوله از چه الیافی استفاده شده باشد  از ان جایی که پوست بیشتر افراد حساس است و ممکن است بعضی از این الیاف ها موجب حساسیت شوند بهتر است در انتخاب نوع الیاف به کار رفته در حوله دقت کنید.

رنگ مناسب حوله های پالتویی هتلی

بهتر است برای حوله های پالتویی هتلی ، رنگ های روشن را انتخاب کنید .رنگ های روشن  این امکان را به شما می دهد تا در صورت مشاهده هر گونه الودگی و لکی بر روی حوله ها، ان را در اسرع وقت بشویید و از اینکه پوست و بدن در معرض الودگی و بیماری های قارچی و پوستی قرار گیرد جلوگیری شود .

در هنگام انتخاب رنگ حوله های تن پوش حتما از فروشنده و نمایندگی های فروش بپرسید که ایا در تولید حوله ها از رنگ های ثابت استفاده شده یا خیر؟ در صورت استفاده نکردن ازرنگ های ثابت  حوله پس از چند بار شست و شو و استفاده تغییر رنگ می دهد و کیفیت و ظاهر اولیه خود را از دست می دهد.

از ان جایی که هتل داران به دنبال کسب رضایت و جلب مشتری های خود هتند همواره باید در انتخاب رنگ حوله و استاندارد های بکار رفته در حوله توجه کنند.

خرید حوله های پالتویی هتلی با ضمانت بی قید و شرط

تولید کنندگان حوله های پالتویی هتلی به دلیل اینکه از الیاف کامل خالصی در تولید حوله ها استفاده می کنند و حوله هایی با کیفیت را عرضه می کنند از کیفیت کار خود کاملا مطمئن هستند و حوله ها های تولید شده را ضمانت می کنند

در صورت خرید عمده حوله های پالتویی هتلی در قراردادی که بین طرفین نوشته می شود  این بند درج می شود که خزیداران حوله می توانند حوله ها را  در صورت تغییر ظاهر در رنگ و پرز دهی می توانند مرجوع کنند و وجه پرداختی خود را پس بگیرند این ویژگی  و ضمانت سبب شده که خریداران عمده و هتلداران با خیال راحت تری حوله های پالتویی را تهیه  کنند.

 بهترین نحوه شست وشو و نگهداری از حوله پالتویی

اگر به سلامت خود اهمیت می دهید باید به نحوه نگه داری و شستشوی حوله ی  ها بسیار توجه کنید اولین موردی که باید ان را رعایت کنید این است که حوله ها را پس از استفاده برای خشک شدن در حمام قرار ندهید چون حمام منبع رطوبت ست و این رطوبت سبب می شود که حوله منبع رشد قارچ و باکتری شود و سلامت کودکان شما را به خطر بیندازدبهترین روش این است که پس از استفاده ان را در فضای باز جهت خشک شدن قرار دهید تا هوای ازاد و نور خورشید ان را خشک کند.

نکته دومی که باید به ان توجه کنید این است که حوله کودکان را با موا شیمایی قوی ونرم کننده هایی که دارای رایحه های تندی هستند نشویید هم چنین بهتر است ان را سایر از حوله های خود بشویید.

و اینکه حوله ها را با اب خیلی داغ نشویید تا به الیاف به کار رفته در ان ها اسیب نرسد و شکل ظاهری و اولیه ان ها حفظ شود.

رعایت نکات بالا سبب می شود که سلامت  شما به خطر نیفتد و حوله ها از دوام و مقاومت بالایی برخوردار شوند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.