ارزانترین قیمت حوله تبلیغاتی تا ۳ سال ضمانت

قیمت حوله تبلیغاتی با درج رایگان لوگوی شما

 

فروش حوله تبلیغاتی با رنگ ثابت با ارزانترین قیمت

ارزانترین قیمت حوله تبلیغاتی را از سایت های فروش ما بخواهید. فروش ویژه و بی نظیر انواع حوله تبلیغاتی در تهران هم اکنون ممکن است. حوله های با کیفیت و با قیمت مناسب در نمایندگی های فروش حضوری و انلاین ارائه می شوند. ارزان ترین قیمت ها را با ما تجربه کنید. برای خرید حوله تبلیغاتی با ارزانترین قیمت نیاز است تا اطلاعاتی را در باره این محصول داشته باشید. تا بتوانید جنس خوب و بد را شناسایی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

حوله تبلیغاتی با پایین ترین قیمت در تهران

خرید حوله تبلیغاتی با ارزانترین قیمت در تهران

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا برای سفارش هدیه تبلیغاتی ، حوله تبلیغاتی را انتخاب میکنیم؟ چرا؟ مگر حوله تبلیغاتی چه مزیتی نسبت به سایز هدایای تبلیغاتی دارد؟ آیا قیمت حوله تبلیغاتی به صرفه برای سفارش هست؟ اصلا چرا هدیه تبلیغاتی ؟؟؟ برای جواب تمام این چرا ها با ما همراه باشید.

در وهله اول باید به این نتیجه برسیم که هدیه تبلیغاتی باردهی بالایی دارد و سپس به این درک برسیم که حوله تبلیغاتی بهترین گرینه از موارد روی میز است. هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی موثر ترین روش های تبلیغات برای کسب و کار ها شناخته شده است. زیرا اکثر روش های تبلیغاتی به صورتی اجرا میشوند که افراد ار دیدن و وقت گزاشتن برای تبلیغاتی بیزار هستند اما هدیه تبلیغاتی کاملا برعکس میباشد زیرا افراد فوق العاده از این نوع تبلیغات استقبال میکنند زیرا هدیه ای کاربردی رارایگان دریافت میکنند.

پس ما خوب به این موضوع پی بردیم که هدیه تبلیغاتی در بین افراد چه قدر موثر واقع میشود. حال به این فکر کنید اگر هدیه ای که به مخاطبین خود میدهید عمر طولاتن داشته باشد چه قدر فرد از این موضوع احساس رضایت میکند و همینطور چه قدر به نفع شما میشود اگر هدیه تبلیغاتی شما نسبت به موارد دیگر در مدت زمان بیشتری عمر کند در واقع بازدهی تبلیغات شما نیز دو چندان میشود.

حال اگر بخواهیم از بین گزینه های روی میز مانند حوبه تبلیغاتی ، خودکار ، ماگ ، پتو و… یکی را انتخاب کنیم که با توجه به قیمتش موارد کاربرد بیشتری و همینطور عمر بیشتری داشته باشد مناسب ترین گزینه حوله تبلیغاتی است. حال باید حوله تبلیغاتی را با پایین ترین قیمت تهیه کنیم ، آن هم مخصوصا در شهر تهران.

قیمت حوله تبلیغاتی از تولید کننده حوله بسیار پایین تر از قیمت حوله تبلیغاتی از افرادی که در بازار و … هستند. ریزا آنها به صورت غیر مشتقیم با تولید کننده در ارتباط هستند. ار طرفی یک مشکل جزئی برای مشتریان تهرانی وجود دارد که تولید کننده حوله تبلیغاتی در تهران وجود ندارد بلکه تولید کننده حوله تبلیغاتی در تبریز هستند. شرکت تولیدی حوله هما نیر در تبریز فعالیت میکند.

تولید کننده حوله تبلیغاتی ارزان و اعلا

تولید حوله تبلیغاتی با رنگ کاملا ثابت

تولید کنندگان انواع حوله دستی، بدنی، مسافرتی و تبلیغاتی در ایران مشغول هستند و توانسته اند نیاز مشتریان را با کیفیت اعلا و قیمت ارزان برطرف سازند تا برند های خارجی نتوانند جایگزین، تولید کنندگان ایرانی شوند. تبلیغات در دنیای مدرنیته ی امروزه، یک امر بسیار لازم برای هر کسب و کاری است، یکی از روش های پر طرفدار تبلیغات، دادن هدیه های گوناگون به خریداران است.

این روزها، برندهای مختلف برای ثبت نام خود در ذهن مشتریان، محصول حوله را مد نظر گرفته اند و با سفارش آن به کارخانه جات مربوط، نام برندشان را روی ان ها حک می کنند، تا هدیه ای ماندگار برای مشتریان خود رقم زده باشند.

چرا برند ها حوله را برای هدیه انتخاب می کنند؟

  • زیرا مقرون به صرفه است
  • محصولی مقاوم و با دوام است
  • مورد استفاده ی تمامی مردم است
  • جنسی، همه پسند است
  • محصولی کاربردی است
  • با استفاده مکرر مشتریان، برند همیشه تداعی می شود.

همین چند مورد باعث شده است که فروش حوله های تبلیغاتی همیشه داغ باشد و کارخانه های متعدد، سفارش های عمده و زیادی را به تولید کنندگان این محصول بدهند. خرید حوله یکبار مصرف یک گزینه مناسب و ارزان، برای تبلیغات است که بیشتر در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش انواع حوله تبلیغاتی در کشور

تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگوی شما به صورت عمده

حوله تبلیغاتی ها معمولا به صورت عمده سفارش داده می شود، چرا که برندهای مختلف برای کادو دادن به مشتریان خود، نیازمند تعداد بالایی از این محصول هستند.

حوله ها انواع گوناگونی دارد. مثل:

  1. حوله پالتویی یا تن پوش
  2. حوله دستی
  3. حوله اشپزخانه
  4. حوله مسافرتی
  5. حوله نوزاد
  6. حوله حمامی
  7. حوله استخری
  8. حوله باشگاه
  9. حوله هتلی
  10. و…

انواع اشاره شده حوله در بالا، بیشتر مورد استفاده عموم مردم است ولی محصولاتی که مد نظر مارک های مختلف است، حوله های کوچک و دستی است، چرا که هم از نظر قیمت، ارزان تر است و هم نمای شکیل تری برای کادو دادن دارد. ولی بعضی از برند ها، به علت مرتبط بودن حوله با برند ان ها ممکن است از سایر نمونه ها نیز استفاده کنند.

مثل: برند های شوینده، ورزشی و… که در کشور های زیادی، نام برند خود را روی مدل های باشگاهی و یا استخری چاپ و یا گلدوزی می کنند.

بازار حوله ایرانی همیشه گرم بوده است، چرا که محصولات ساخت ایران، از کیفیت و مرغوبیت بالایی بهره مند است.
مراکز پخش حوله توانسته است علاوه بر نیاز مردم به این محصول، نیاز تبلیغاتی برند ها را نیز رفع سازد.
حوله از آن جایی که وسیله ای کار امد در زندگی هر انسانی است، به همان میزان، در مکان های نزدیک زندگی افراد و در تمام شهر ها، قابل روئیت و خرید است و افرادی که نیازمند این محصول هستند، می توانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.
اگر شما نیز یک برند نو پا هستید و دوست دارید اسم تان را همیشه به مشتریان تان یاد اوری کنید، سفارش حوله تبلیغاتی را در اولیت های خود قرار دهید و از نتیجه ان نهایت لذت را ببرید.

لیست قیمت حوله تبلیغاتی در بازار

تولید کننده حوله تبلیغاتی با بهترین کیفیت

فروش حوله تبلیغاتی در ایران با استقبال مشتریان، روز به روز بیشتر می شود. چراکه تبلیغ از این طریق بسیار جوابگو بوده است.

حوله ها از نظر جنس با یکدیگر متفاوت هستند، که این امر روی قیمت فروش ان ها نیز تاثیر بسزایی دارد. همچون:

  • مدل پنبه ای ارگانیک و طبیعی
  • مدل پنبه ای معمولی
  • مدل ساتن و ابریشم
  • مدل بامبو
  • مدل پشم ارگانیک
  • مدل پشم مصنوعی
  • مدل میکرو فیبر
  • مدل نایلونی
  • و…

که هر کدام قابلیت و ویژگی هایی را دارد و قیمت های مختلفی را دارند که هر نوع آن ها، مشتری خاص و همیشگی خود را دارد.
لیست قیمت حوله تبلیغاتی در بازار، طبق جنس های گفته شده در بالا، کاملا متفاوت می باشد. اگر به دنبال قیمت دقیق، وزن، میزان پشم و پرز حوله هستید، می توانید به آسانی از طریق سایت های فروش با فروشندگان تماس حاصل کنید و به سوالات خود دست پیداکنید، سپس با اطلاعات گرفته شده توسط مشاوران فروش، تصمیم نهایی تان را بگیرید، تا خریدی مناسب و مورد پسند را داشته باشید.

یک نکته ای که ممکن است در خرید به کارتان بیاید، وزن حوله ها است. این محصولات با توجه به کارایی که دارند، وزن متفاوتی به خود می گیرند. هر اندازه ای که جنس محصول پرز و پشم دار باشد، به همان میزان، وزنش سنگین می شود‌.
اگر خریدار حوله هستید، قبل از انجام مراحل خرید، معیار های خود را از یک محصول خوب، مشخص کنید، تا بعد از خرید با مشکل مواجه نشوید‌.

چاپ تبلیغات روی حوله با ارزانترین قیمت

تولید حوله دستی تبلیغاتی با ارزانترین قیمت

تولیدی حوله در ایران در سال های اخیر با رشد چشمگیری روبه رو بوده است. یکی از روش های فروش بیشتر برای تولیدکنندگان، چاپ تبلیغات است، زیرا این کار هزینه ی زیادی را برای مشتریان نداشته و در نهایت با ارزانترین قیمت به انها ارائه داده می شود.
حوله از گذشته تا کنون، محصولی بوده است که مورد استفاده بشر قرار می گرفته و با توجه به قیمت مناسب، شرایط خرید را برای تمام اقشار جامعه، از ضعیف تا غنی مهیا کرده است.
اگر هنگام شستشوی ان ها، توجه لازم را داشته باشید، تا چندین سال حوله ی شما اسیب نمی بیند و کیفیت خود را حفظ می کند. بعضی افراد، باشستشوی نامناسب حوله ها، باعث می شوند که میکروب به ان جذب شود، شما می توانید برای جلوگیری از این مورد، پس از اتمام شستشو توسط ماشین لباسشویی، حوله خود را با دمای زیاد خشک کنید تا از میکروبی شدن، جلوگیری کنید.

مرکز خرید انواع حوله های درجه یک در تهران

قیمت حوله تبلیغاتی با درج رایگان لوگوی شما

مراکز بسیار متنوع و متفاوتی وجود دارد تا شما بتوانید حوله های درجه یک را از بازار خریداری کنید. توصیه ما این است که اگر به دنبال یک حوله مرغوب و با کیفیت هستید، حتما از مکان هایی خرید کنید که معتبر هستند و محصولات برند را به فروش می رسانند. برای داشتن یک خرید ایده آل توصیه هایی را برای شما در نظر گرفته ایم. باما همراه باشید.

ویژگی های یک حوله مرغوب چیست؟

  1. تاحد امکان به رنگ سفید باشد
  2. در نور، تغییر رنگ ندهد
  3. هنگام شستشو تغییر رنگ و سایز ندهد
  4. بعد از شستن پرز نگیرد
  5. آب زیادی را به خود جذب کند
  6. لطافت خود را همیشه حفظ کند

اگر در هنگام خرید به این ۶ نکته طلایی توجه کنید، خریدی رضایت بخش را برای خود رقم زده اید.
حوله های جنس مخمل، زیبایی بیشتر و میزان جذب کمتری دارند اما مدل های غیر مخمل دو رو هستند و جذب آب بیشتری دارند.
در تهران مراکز زیاد  ومعتبری هستند که انواع حوله با کیفیت های متفاوت را عرضه می کنند، می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها، خرید خود را انجام دهید.

سفارش حوله تبلیغاتی در تهران

تولید حوله تبلیغاتی با درج رایگان لوگوی شما

حوله تبلیغاتی در تهران بسیار پر فروش تر از شهر های دیگر میباشد که علت آن وجود شرکت های بزرگ و حتی نمایندگی های شرکت های جهان در تهران میباشد.
اکثرا مشتریان به این موضوع فکر میکنند که حوله تبلیغاتی در تهران از قیمت ارزانتری نسبت به سایر شهر ها دارذ. اما اینگونه نیست.
قیمت حوله تبلیغاتی حوله هما در تمامی شهر های کشور یکسان میباشد.
با این تفاوت که در تهران با توجه به امکانات دسترسی به همه چیز راحت میباشد.

به همین علت ممکن است حوله تبلیغاتی در تهران با هزینه پایین تری به دست مشتری برسد و قیمت تمام شده نسبت به سایز مکان ها پایین تر باشد.

متن تبلیغاتی برای حوله شامل چه مواردی میشود؟

قیمت حوله تبلیغاتی با درج رایگان لوگوی شما

حوله تبلیغاتی در امر تبلیغاتی بسیار حرفه ای عمل میکند. همینطور متن تبلیغاتی برای حوله. گاها تبلیغاتی که در تلویریون ورادیو گاشته میشود را دیده اید. و یا همینطور تبلیغاتی که روی بنر ها و یا تراکت ها چاپ میشود. در همه آن ها چیزی که واضح است این است که کلی متن به همراه انواع راه ارتباطی در فونت های کوچک و بزرگ گنجانده شده است. اما تفاوت آن با حوله تبلیغاتی ، متن تبلیغاتی برای حوله است. این متن میتواند در تراکت شامل چند بند یاشد اما در حوله فقط چند کلمه.پس به خاطر داشته باشید روی حوله نمیتوان انشاء نوشت.

متن تبلیغاتی برای حوله باید بسیار مختصر باشد. زیرا در روی حوله فضای کافی برای نوشتن حتی یک خط و یا عبارت را نیز نداریم. باید متنی که برای حوله در نطر گرفته میشود کوتاه یاشد. اما نکته مهم اینجاست که این متن کوتاه و مختصر باید معنا دار باشد. معنای که نشانگر اعتبار شرکت باشد و محافظ آبروی برند شرکت. اکثر مشتریان نیز شماره تماس ، آدرس محل کار ، نشانی آدرس سایت و یا اینستاگرام را نیز درخواست میکنند که برایشان درج کنیم. ما ممانعتی برای انجام این کار نداریم اما شعار تبلیغاتی و نام برند از نطر ما نسبت به موارد دیگر جهت متن تبلیغاتی برای حوله مناسب تر میباشد.

تولیدی حوله هما با جدیدترین و مجهز ترین تجهیزات نساجی میتواند متن تبلیغاتی برای حوله را بعه درخواست مشتری در جند رنگ متفاوت با رنگ خود حوله اجرا کند همینطور رنگ پس زمینه متفاوت. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران حوله هما در ارتباط باشید.

تولید کننده حوله تبلیغاتی کجا هستند؟

سفارش حوله تبلیغاتی با ارزانترین قیمت در تبریز

تولید کننده حوله تبلیغاتی در واقع همان تولید کننده حوله و سایر حوله های ابعادی مانند حوله دستی و استخری و حمامی و همینطور حوله های تن پوش هستند.در واقع این نکته در مواقع تشخیص تولید کننده واقعی حوله بسیار کاربردی است. چرا که بعضی از افرادی که فقط برند هستند و نه تولید کننده ، توان تولید سفارشی محصول ا ندارند. ایشان فقط میتوانند اجناس موجود در انبار هایشان را به فروش برسانند. ولی تولید کننده اصلی توان اجرای هر سفارشی را با هر رنگی و با هر طرحی که خریدار بخواهد با هر تراکمی که در نظرش باشد ، تولید کند.

اصلا چرا اینقدر برای تشخیص تولید کننده حوله از غیر تولید کننده وقت میگذاریم؟؟ چرا به دنبال پیدا کردن تولید کننده اصلی هستیم؟ خب معلوم است به این خاطر که محصول را با قیمت کمتر بتوانیم خرید کنیم. امروزه افراد حاضر نیستند برای خرید حوله شهر به شهر به دنبال تولید کننده بگردند. زیرا وقت و هزینه سفر برای این کار بسیار بالا و هنگفت است. و از طرفی نیز افراد مجبور هستند سفارشاتشان را نیز به صورت غیر حضوری ثبت کنند. یعنی از نزدیک به حنس دسترسی ندارند. پس اگر سفارش را به فرد عیر مطمعن بدهند ریسک بسیار بزرگی انجام داده اند.

حوله هما تولید کننده حوله تبلیغاتی واقع در شهر آذر شهر تولید کننده انواع حوله های ابعادی و حوله تن پوش میباشد. که قابلیت تولید حوله تبلیغاتی با سایز های گوناگون در رنگ ها و تراکم درخواستی مشتری میباشد. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران حوله هما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.