ارزانترین قیمت حوله استخری همینجاست!!

خرید عمده انواع حوله استخری سایز بزرگ به قیمت تولیدی

خرید عمده انواع حوله استخری سایز بزرگ به قیمت تولیدی


ارزانترین قیمت حوله استخری همینجاست!!!برای اطلاعات بیشتر کافیست با نمایندگی های ما در ارتباط باشید.
جهت ازلاع حاصل نمودن از قیمت حوله استخری با ما تماس بگیرید.

ارزانترین قیمت حوله استخری همینجاست!!
ارزانترین قیمت حوله استخری همینجاست!!

تولید حوله استخری با استفاده از فناوری های جدید

حوله هایی که با استفاده از تکنولوژی بالا و دستگاه های بروز تولید می شوند نشان از کنترل کیفیت دارند و طبعا از قیمت بالاتری بر خوردار هستند.

حوله های تولید شده با استفاده از فناوری های پیشرفته از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند و حوله هایی با کیفیت را به خریداران عرضه می نماید.

تولیدکنندگان و کاخانه های تولیدکننده حوله استخری با تولید حوله های با کیفیت و عرضه محصولاتی مرغوب توانسته به صورت گسترده ای نیاز بازار های خرید و فروش حوله های استخری را تامین کند.
از انجایی که در بازار های خرید و فروش محصولات خارجی و چینی بسیاری یافت می شود  تولید حوله های استخری و کالاهای داخلی می تواند کمک بسیاری به تولید کنندگان داخلی کند.

ارزانترین قیمت حوله استخری همینجاست!!
ارزانترین قیمت حوله استخری همینجاست!!

ویژگی حوله های استخری تولید شده با استفاده از فناوری های پیشرفته

تولید حوله های استخری با کیفیت با استفاده از دستگاه ها و فناوری های پیشرفته موجب می شود که حوله های استخری با کیفیت و مرغوبی تولید شود که از قدرت جذب بالایی برخوردار هستند و این خود یکی از فاکتور های مهم در انتخاب حوله می باشد .

در تولید حوله ها از الیاف و نخ های مرغوبی استفاده می کنند تا کیفیت حوله ها ی تولیدی  از درجه و میزان بالایی برخوردار باشد.
علاوه بر این به دلیل جنس الیاف و عملیاتی که در کارخانجات تولیدی انجام می شود، این حوله ها پرز دهی ندارند و می توانند رضایت مشتریان را به کاملا جلب می کند.

ارزانترین قیمت حوله استخری همینجاست!!
ارزانترین قیمت حوله استخری همینجاست!!

مراحل تولید حوله استخری به چه صورت است؟

به صورت کلی مراحل تولید حوله استخری از ابتدا به صورت بافت ،رنگرزی،برش،دوخت،بسته بندی و عرضه است تمامی این مراحل باید طی شود تا حوله به دست مصرف کنندگان برسد.

در ابتدا برای تولید حوله های استخری، تولید کنندگان باید نوع الیافی که در حوله بکار می برند را انتخاب کنند برای تولید حوله از الیاف های مختلفی استفاده می شود که هرکدام کاربرد و ویژگی های خاص خود را داراست. تولید کنندگان الیاف مورد نظر را توسط دستگاه های و فناوری های پیشرفته ای  که در دسترس دارند می بافند که به این مرحله بافت می گویند .

پس از مرحله بافت الیاف،تولید کنندگان با توجه به سبکی که الیاف را بافته اند ان را رنگرزی می کنند پس از مرحله بافت و رنگ رزی به مرحله برش می رسیم در این مرحله حوله های بافته شده و رنگ رزی شده را  برش می دهند سپس ان را دور دوز می کنند تا زمانی که به دست خریدار می رسد در صورت استفاده مکرر بافت حوله از هم باز نشود .

پس از مرحله برش حوله ها را با توجه به سایز افراد می دوزند و در انتها حوله های تولید شده را به شکل های متنوعی بسته بندی می کنند از مزیت های بستخ بندی می توان به این اشاره کرد که حوله از هر نوع اسیل و الودگی درامان می ماند .

تضمین کیفیت حوله استخری

مجموعه ی ما با چندین سال سابقه و تجربه در زمینه تولید حوله های پالتویی همواره یکی از تولید کنندگان بی رقیب در بین سایر تولید کنندگان در سرارسر کشور می باشد.
از این رو با با اطمینان کامل محصولات خود را از نظر کیفیت کاملا ضمانت می کن.
د و خریداران می توانند در هنگام عقد قرار داد با تولید کنندگان این اطمینان خاطر را داشته باشند که حوبه ها در صورت پرز دهی و تغییر ظاهر می توانند محصول را مرجوع و مبلغ پرداخت شده را پس بگیرند.

آگاه باشید که مناسبترین قیمت حوله دستی تبلیغاتی با کیفیتی نرمال در بازار تنها در تولیدی حوله هما ارائه شده است.

آشنایی با ویژگی های حوله استخری

حوله های هتلی دارای قابلیت های بسیاری می باشند.
این حوله ها به دلیل دارا بودن جنس ضد آب و نرمی و لطافتی که به همراه دارند، غالبا مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرند و مسافران آنها را با خود به یادگار می برند.

امکان چاپ و یا بافت آرم مخصوص هتل یا مرکز اقامتی بر روی حوله های هتلی وجود دارد. بنابراین این یک ویژگی مثبت به منظور تبلیغات غیر مستقیم و پر بازده می باشد.

نخ تولید شده برای بافت حوله هتلی از جنس مرغوب و ملایمی است که با توجه به میزان تاب خوردگی از لطافت خاصی برخوردار است.

نکته دیگر که در موقع بافت و تولید اهمیت زیادی دارد تراکم تار و پود در بافت است. زیرا تراکم غیر مطلوب در تار و پود حوله موجب می شود که بعد از شستشو از کیفیت آبگیری و ظرافت حوله کاسته شود.

رنگ حوله های استخری می بایست ثابت باشد و در هنگام شستشو رنگ پس ندهد. معمولا حوله های سفید رنگ پر فروش تر هستند و بیشتر مورد استقبال خریداران قرار می گیرند.

ضد بو بودن و قابلیت جذب آب نیز از مهم ترین نکات می باشد. حوله های هتلی که زود بو می گیرند به هیچ وجه خوشایند مسافران نیستند و همچنین آبگیری حوله نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وزن و ابعاد حوله هتلی باید به اندازه و مناسب باشد. حوله های با ابعاد کوچک ناخوشایند می باشند و حوله های سنگین موجب نارضایتی مصرف کنندگان خواهد شد.

ارزانترین قیمت حوله استخری / خرید و سفارش

برای تهیه حوله های استخری می توانید از طریق سایت و به صورت انلاین اقدام کنید.
امروز خرید انلاین از طرفداران زیادی برخوردار است زیرا بدون صرف وقت و انرژی و تنها با چند کلیک محصول خود را سفارش می دهند.

و به راحتی می توانند جنس مورد نظر با جنس های دیگر در سایر فروشگاه ها از لحاظ کیفیت و قیمت مقایسه کنند.
و کسانی که علاقه زیادی به خرید آنلاین ندارند می توانند  به صورت حضوری به نمایندگی مورد نظر مراجعه کرده و محصول موردنظر خورد را خریداری کنند.

به اطلاع شما ارجمندان می رسانیم ارزانترین فروشنده حوله استخری همینجاست!!!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.