آخرین قیمت خرید حوله استخری ارزان در بازار تهران


تهران، بزرگ‌ترین بازار خرید و فروش انواع حوله، نمایندگی و دفتر فروش همه تولیدکنندگان را در خود جای داده‌است. بدلیل وجود نوسانات بازار، قیمت خرید حوله استخری، ثابت نمی‌باشد. برای اطلاع از قیمت خرید حوله استخری ارزان در بازار تهران، باید به سایت فروش آنلاین تولیدی ها مراجعه کرد. نمایندگان فروش نیز، از این طریق در جریان لیست قیمت‌ها قرار می‌گیرند.

آخرین قیمت خرید حوله استخری ارزان در بازار تهران

خرید حوله استخری به صورت عمده با قیمت ارزان

خرید حوله استخری به صورت عمده با قیمت ارزانبرای خرید حوله استخری اگر به بازار شهر سری بزنید، شاهد کیفیت‌های متنوع و قیمت‌های متفاوتی از انواع تولیدات داخلی و خارجی، خواهید بود.

اما برای خرید عمده انواع حوله استخری، اولین روش مراجعه به تولیدی است. می‌توان با مراجعه به دفتر فروش کارخانه، حوله استخری را به صورت عمده، مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید. اما مسئله مهم این است که، دسترسی به تولید کنندگان، برای همه مقدور نمی‌باشد؛ چراکه تولیدکنندگان بزرگ محدود به چند شهر می‌باشند.

بنابراین، تولیدکنندگان، برای دسترسی بیشتر  افراد به محصولات شان، مراکز فروشی در شهرهای مختلف، ایجاد کرده‌اند. با مراجعه خریداران عمده، به این مراکز، می‌توانند حجم مورد نظر از حوله استخری را در طرح و رنگ و قیمت‌های مختلف خریداری کنند. 

در بین خریداران و فروشندگان مرسوم است که، در خرید عمده قیمت کل را پایین‌تر از قیمت خرید جزیی محاسبه کنند.

روش سومی که مدیران فروش تولیدی‌ها، پیش روی خریداران عمده حوله استخری ارزان قیمت قرار می‌دهند، وب سایت‌های آنلاین فروش است. در بازدید از این وب‌سایت‌ها می‌توان، در هر ساعت از شبانه روز و در نقطه از ایران که باشید، حوله استخری را در حجم عمده و طرح و رنگ متنوع انتخاب و خریداری کنید.

لیست آخرین قیمت حوله استخری و همچنین، آخرین محصولات تولید شده را در این وب‌سایت مشاهده خواهید کرد.

فروش عمده حوله استخری زنانه در تهران

فروش عمده حوله استخری زنانه در تهرانشرکت های تولیدی حوله، محصولات خود را در طرح و رنگ و مناسب افراد با رده سنی و سایز های مختلف طراحی و تولید می‌کنند.

یکی از این دسته بندی ها بشرح زیر است:

  • حوله استخری: کاربرد حوله استخری، چنانچه از نامش پیداست، برای استفاده در استخر و یا مسافرت است. معمولا سایز حوله استخری از حوله حمام کوچکتر است.
  • حوله دستی بزرگ و کوچک
  • حوله حمام
  • حوله نوزادی

در دسته بندی دیگر حوله استخری بر اساس سایز و رنگ تقسیم می‌شود:

  • حوله استخری زنانه
  • حوله استخری مردانه
  • حوله استخری بچگانه

همچنین حوله ایتخری را به درنمونه های متنوعی با دسته بندی دیگر تولید می‌کنند:

  • حوله استخری معمولی
  • حوله استخری نانو
  • حوله استخری انتی باکتریال

تهران، با داشتن تولیدی های متعدد و همچنین فعالیت مراکز فروش تولیدی‌های حوله از شهرهای دیگر، بازار بزرگ و متنوعی از انواع حوله استخری را در بر گرفته‌است. 

در این بازار انواع حوله استخری زنانه را در طرح‌های متنوع با رنگ بندی تای خاص مشاهده می‌کنید.

با وجود بازار رقابتی بین نمایندگی ها و تولیدی‌ها، قیمت‌های مناسبی جهت خرید عمده حوله استخری زنانه، پیشنهاد می‌دهند.

مرکز تولید حوله استخری نانو در تبریز

مرکز تولید حوله استخری نانو در تبریزعده‌ای معتقدند که، انقلاب صنعتی بعدی متعلق به تکنولوژی نانو می‌باشد. تکنولوژی نانو، به ذرات کوچک تشکیل دهنده مواد مربوط است و در بیشتر علوم مورد تحقیق و مطالعه قرار گرفته‌است.

تکنولوژی نانو در نساجی نیز وارد شده و تاثیرات مثبتی بر ساختار و کاربرد الیاف داشته‌است. 

در سال‌های اخیر ثابت شده، ورود علم نانو در نساجی، می‌تواند در بهبود ویژگی‌های پارچه و حوله، بازدارندگی از آتش گرفتن، دفع آب، قابلیت تنفس، نرمی و لطافت و دوام پارچه، ضد میکروبی بودن، بدون بافت بودن یا بافت دار کردن منسوجات، تغیرات اساسی ایجاد کند.

بعد از یکی دو بار استفاده از حوله، ممکن است در اثر رطوبت، عرق بدن و مسایل محیطی، بوی نامطبوعی به خود بگیرد. این امر آزار دهنده، برای مصارف مختلف حوله ممکن است رخ دهد. می‌تواند باعث آلرژی یا عفونت‌های پوستی، نیز شود.

مرکز تولیدی حوله استخری نانو در تبریز، با بکارگیری تجهیزات و علم و تکنولوژی نانو در محصولات خود، موفق به تولید حوله استخر نانو شده‌است.

استفاده از این محصولات، می‌تواند از بروز انواع بیماری‌های پوستی و حساسیت‌ها، پیشگیرانه اما کند.

همچنین در جذب آب بدن و دفع آن با حوله های معمولی متفاوت عمل می‌کند.

این مرکز تولیدی، محصولات خود را در طرح و رنگ‌های متفاوت و متنوع، به بازار عرضه می‌کند.

عرضه حوله مردانه با نازلترین قیمت

عرضه حوله مردانه با نازلترین قیمتتولید انواع حوله، در شرکت‌های تولید کننده انجام می‌شود. برای تامین تقاضای بازار، کیفیت‌های متنوع را با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کنند.

از انواع حوله همان طور که گفته شد، بخشی را به حوله مردانه اختصاص می‌دهند. انواع حوله مردانه در مدل های گوناگون ارائه می‌شود، مانند:

  • حوله استخری مردانه
  • حوله حمام مردانه در دمل‌های ساده و پالتویی
  • حوله ست ( شامل حوله حمام، حوله دستی بزرگ و کوچک، حوله استخر…)

نمایندگان فروش در شهرستان‌ها و سایت های فروش آنلاین ،که مفصل توضیح داده شد،  جهت عرضه حوله مردانه با نازل ترین قیمت، فعالیت دارند.

واضح است که، حوله مرغوب و با کیفیت، ساخته شده تز الیاف طبیعی و مواد مرغوب، قیمتی بیشتر در مقایسه با کیفیت‌های پایینتر دارد.

لیست قیمت حوله استخری زنانه در بازار

لیست قیمت حوله استخری زنانه در بازاراز خصوصیات حوله، مخملی بودن یا یک رو بودن یا دورو بودن آن است. به حوله‌هایی که فقط در یک سمت پرز دارند و آبگیری انجام می‌دهند، حوله یک‌رو یا مخملی می گویند.

برای تهیه حوله استخری زنانه معمولا سایز بزرگ و کوچک در نظر میگیرند. 

تولید کنندگان انواع حوله، برای دسترسی عموم به محصولاتشان، جهت خرید جزیی و یا عمده، سایت‌هایی را راه اندازی و مدیریت می‌کنند. همانطور که قبلا توضیح داده شد، خدمات اصلی این سایت ها، معرفی محصولات، ثبت سفارش و ارائه لیست قیمت خواهد بود.

از این طریق، لیست قیمت حوله استخری زنانه در بازار مطلع می شوید. مدیران فروش، از طریق این سایت، در هر دوره تخفیفاتی گسترده بر قیمت محصولات اعمال می کنند، چنانچه، براحتی و هزینه محدود، می‌توان حجم بیشتری حوله ارزان قیمت را سفارش داد.

صادرات حوله استخری به سایر کشورها

صادرات حوله استخری به سایر کشورهادر اصطلاح تولید کنندگان و فعالان زمینه نساجی، برای دسته‌بندی حوله‌ها از بعد کیفیت بافت و تراکم، از واحد گرماژ استفاده می‌کنند.

به وزن یک متر پارچه حوله‌ای، گرماژ می‌گویند. هرچه مقدار عدد بیشتر باشد، کیفیت بافت و تراکم آن بیشتر است. خوب است بدانیم، غالباً پارچه حوله را با واحد کیلوگرم اندازگیری می‌کنند و در بعضی مواقع با متر.

حوله استخری را در انواع نانو، آنتی باکتریال و میکرو فایبر تولید می‌کنند. تولیدات حوله استخری نانو، در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، آذربایجان و روسیه با استقبال مواجهه شده است.

در شرایط اقتصادی کنونی، نوسانات نرخ ارز و تحریم‌های ریز و درست، صادرات حوله استخری به کشورهای دور و نزدیک، هم منافع تولید کنندگان را تامین می‌کند و هم موجب ورود ارز به کشور می‌شود. همچنین در این سو، کمکی بزرگ به اقتصاد ایران خواهد بود.

صادرات کالای ایرانی، مانند انواع حوله استخری، گویای این مساله است که، تولیدکنندگان ما در این زمینه، در راه رسیدن به استانداردهای جهانی موفق عمل کرده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.